Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettside med trafikk + oppside selges

NetFarmer

Member
Hei,

Jeg har en nettside som jeg ikke har lyst til å selge men blir nødt til det nå (på grunn av jobb). Nettsiden har vært aktiv siden 2012 og jeg pusset den opp tidligere i år. Da fikk nettsiden ny logo og flyttet den over til et Divi-basert theme.

Inntekt:
Nettsiden samarbeider med en konkurrerende tjeneste som får trafikken i dag. Her får man 100,- kroner per lead, det er helt sikkert betydelig bedre marginer ved å sitte på avtalene selv. Her var min ambisjon å vente til man faktisk hadde volum.

Det kommer en rapport hver måned på konverteringer, men som sagt så står du fritt til å hente inn egne avtaler.

Trafikktall:
Nettsiden har mellom 300-400 besøkende i måneden

Rangering:
Nettsiden har i dag rangeringer som gir grunnlag for et godt potensiale til å dra inn store mengder volum med litt vekst SEO-wise. Du må regne med å legge inn litt arbeid.

Oppside:
Det er i dag veldig mange konkurrenter som kjører betalt trafikk inn til sidene innenfor samme nisje. Det er gode marginer her og uten å vite helt sikkert hvor mye. Så er dette en aktivitet du kan starte med fra dag 1.

Pris:
Her kan vi diskutere, men jeg ønsker gjerne å få igjen pengene jeg har brukt på dette.

Send en PM for mer info om nettside.
 
Topp