Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettside på autopilot med høye inntektsmuligheter selges

PelleK

Medlem
Hei! :) Hadde jeg hatt en adsense konto kunne jeg ifølge websiteoutlook.com tjent ca 990 kroner i måneden på siden. Men jeg bruker AdBrite som betaler 0,05 dollar per klikk, og derfor tjente jeg kun 13,08 dollar forrige månede. (237 klikk, se screenshot).

Siden har PageRank 3, og ca 10 000 unike besøk i måneden.
Mensduventer har med andre ord store inntjeninsmuligheter for de med en adsense konto.

Fordelene med siden er selvfølgelig at jeg på egenhånd har lagd tusenvis av spill, film og serie-relaterte artikler, og at det er ganske bra med trafikk. Uten noen reklamering.

Ulempene for den som vil kjøpe er at alt er kodet i html, og at hvis du vil legge om alt til wordpress f.eks kan du regne med å bruke en hel dag på å forandre på alt sammen.

Jeg vet ikke hvor atraktivt det er å kjøpe denne siden, jeg legger egentlig bare ut denne tråden fordi jeg vet at alle andre enn meg har så utrolig mye mere å hente på de besøkende jeg har enn det jeg har. Håper på litt feedback. Kom gjerne med bud dere syns er passende. Gjerne rundt 10k. eposten min er pelle.aasly@gmail.com

kuuuug.jpg
 

PelleK

Medlem
Fant ikke noen "redigerings" muligheter, men kom på noen opplysninger til som kan være til nytte:

google har sendt trafikk fra (så langt) 4 932 forskjellige søkeord, så det er ihvertfall 4932 sider som er indeksert av google. Helt sikkert mange flere som ikke har blitt brukt enda også, ettersom jeg puttet google analytics koden på alle sidene mine først for ca en månede siden. Kan godt hende det tallet kan tredobbles. Men 4932 er ihvertfall garantert.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg lurer på grunnen til at du bruker adbrite istedenfor å bare ha en adsense-konto? Du er vel ikke utestengt fra adsense? Kan det i så tilfelle ha noe å si for en evt kjøper (at man ikke kan bruke adsense på siden?)?

Det er viktig å få fram tror jeg.
 

PelleK

Medlem
Det er bare meg personlig som ikke kan bruke adsense. Om noen andre tar over siden kan de såklart bruke adsense på den.

Grunnen til at jeg ikke kan bruke adsense er den gamle "de mener jeg har klikka på ads, jeg sier jeg ikke har det" regla. Jeg gidder ikke kverulere med dem, det har sikkert vært ugyldig klikk aktivitet, men isåfall ikke fra meg personlig.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Det er bare meg personlig som ikke kan bruke adsense. Om noen andre tar over siden kan de såklart bruke adsense på den.

Dette må nesten noen andre si noe mer om, men jeg mener å ha lest at hvis en nettside er "bannet" fra adsense, så kan det innebære en risiko å benytte en annen konto på den.

Men jeg er ikke sikker, så det kan godt hende at du har rett at det ikke har noe å si.
 

PelleK

Medlem
at du ikke trenger å gjøre noe for å tjene penger på den. den får trafikk fra søkemotorer automatisk o_O
 
Topp