Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettside som teller dine innlenker?

zapotek

Medlem
Du får en ganske fin oversikt med Google webmasters tool (også dyplenker), men den viser heller ikke alle.
 

zapotek

Medlem
Interessant- testet 2 sider nå- den ene fikk hhv 322/314 i "min"/Picxx link, den andre fikk hhv 1234866/61758.....

Rimelig dramatisk forskjell på ene siden min altså....

Bruker du Yahoo siteexplorer så må du sjekke hver eneste underside på nettsiden din for å finne alle innlenkene. Det sjekkes bare er URL av gangen. Du har jo ikke innlenker bare mot forsiden (ihvertfall forhåpenltligvis ikke...).
 

Hupsey

Medlem
Mitt beste tips:https://www.majesticseo.com/reports/search?folder=&q=wpnewsmagazinethemes.com
Denne er meget bra, gir nummer på både domene og sider.
Den viser også en graf med utvikling av lenker.
Gratis versjonen er enkel og god, du skriver kun inn adressen og får ut info under..
Lenke nummer er omtrent som site explorer men lavere en Google webmaster tools på min side.
En ting som er veldig bra med majesticseo er at de viser antal domener som linker i tilegg til antallet linker.
 

picxx

Well-Known Member
Majesticseo kan da ikke stemme?
Fikk 1,224,677 backlinks til hovedsiden.. :O
 

Hupsey

Medlem
jo, men antallet domain som linker er 340 domains og det er ikke så forskrekkelig mange.
Dessuten har du 73 subdomains som kanskje også linker til hovedsiden?
Dersom du har mange som linker sidewide og med rss kan tallet faktisk stemme.. Hvor mye får du fra site explorer da?
 
Topp