Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettsider "gis bort"

Jeg vurderer å kvitte meg med en nettbutikk og en salgsside. Nettbutikken selger blekkpatroner og refill mens salgssiden selger kun refill. Begge har .no domene og lang fartstid.

Jeg har drevet med blekkpatroner i 6-7 år og har de siste 2 årene ikke ofret disse sidene mye da jeg lenge har hatt et ønske om å gå bort ifra lagerhold og kun satse på digitale varer og tjenester.

Sidene selger fortsatt selv om jeg ikke har ofret så mye som et minutt hverken på oppdatering av varer, priser, SEO eller PCP. Ettersom jeg gir bort sidene skjønner du sikkert at de ikke tjener de helt store pengene per i dag, men de har gjort det tidligere og kan sikkert gjøre det igjen.

Sidene har grei plassering i søkemotorer for de vanligste søkeordene.

Sidene får du gratis mot at du kjøper varelageret. Lagerverdien er på ca. 30.000 eks. mva. Det dreier seg i all hovedsak om originalkompatible patroner og refill men også noe fotopapirartikler.

Et krav jeg stiller er at jeg får beholde noen av linkene som går til andre sider jeg har. Dette kan avtales nærmere. Ønsker du ikke å videreføre disse linkene kan vi gjøre en avtale, men da vil sidene koste deg litt.

Dersom du bruker Mamut kan jeg dumpe lagerliste og prislister slik at du slipper denne jobben som ny eier.

Jeg ønsker ikke å legge ut domenene her, og er du interessert har du sikkert en del andre spørsmål - send meg PM.

NB! Kun seriøse henvendelser.
 
"Ukurante" varer er trukket fra når lagerverdien er 30.000. Det følger med "ukurante" varer for 10-15.

Hver ordre tar nok 1-3 minutter. Det er litt avhengig av om det bare er EN ordre eller mange som du tar i slengen. Grunnen til at jeg ikke lenger ønsker eget lager er at jeg ønsker å bli 100% uavhengig av jobblokasjon. Årsaken er ikke at plukk/pakk/sending tar for mye tid.
 
Topp