Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettsider selges

Chris M

Medlem
Selger følgende sider:

Superblog.no
Bloghostingtjeneste der de som ønsker kan starte sin egen blog. De som allerede har en blog kan melde seg på for å få sin blogg i vår linkoversikt, slik at andre kan finne deres blogg via oss. For at noen skal kunne legge seg inn i bloggoversikten må de legge inn en link til Superblog.no ( kodesnutt med bilde+link). Dette gir litt trafikk.

Brukte i min tid 6000-7000 kr på denne siden for å starte den. Men hadde i grunnen glemt at jeg hadde den før jeg gikk inn på analytics kontoen. Er vel cirka 10 unike om dagen, så er ikke noe trafikk å snakke om. Men konseptet funker noelunde, så med et nytt design kan dette funke.
Prisantydning 2000 kr, bud mottas!


Adframe.no
Et annet konsept jeg ikke har hatt tid å fokusere på. Konseptet er et annonsenettverk med en ganske unik teknologi. Som eier av siden betaler man sine medlemssider en sum per klikk og selger deretter klikkene for en noe høyere pris til annonsører. Man bestemmer selv ratene og profitten man ønsker å ta.

Det som gjør konseptet unikt er annonseformatet. Dette er en frame som kommer opp når man går inn på en av sidene som viser annonsene. Denne rammen/framen inneholder både tekst og banner og man får en veldig god mulighet til å presentere annonsørens budskap. Teknologien stoppes heller ikke av adblocks eller popupblockere så vidt jeg har registrert til nå. Dermed er blir dette et effektivt medium med en meget høy klikkrate.

Systemet inneholder følgende:
- Presentasjonssider på Adframe.no - Effektiv og målrettet annonsering på internett . Her kan dere også se selve annonseformatet om dere går inn på fremsiden.

Affiliatedel:
- Medlemmer kan logge inn for å hente koden for annonsen. De kan også se oversikt over antall klikk, visninger og inntjening. Mulighet for å endre sin informasjon.

Admin side:
- Oversikt over alle affiliates og hver enkelt affiliate sin info, inntjening, trafikkvolum etc. Det finnes også en mailliste der man kan sende ut info til de cirka 100 registrerte sidene. Ikke så mange er aktive per dato. Men ved å legge ut flere kampanjer og sende mail om dette vil det være mulighet å skape grei aktivitet fra første dag.

Har vel hatt inntekter på rundt 50 000 på dette konseptet de to-tre siste årene. Så det er penger å tjene. Annonsører har jeg skaffet ved å sende mail til potensielle annonsører og fortelle om konseptet og prisene.

Årsaken til at jeg selger er at jeg i øyeblikket har rundt 40 forskjellige sider og dette er alt for mye. Ønsker å selge meg ned til 4-5 stk slik jeg kan ha fokus.

Prisantydning på Adframe.no er 25 000 kr. Bud mottas!

Ta gjerne kontakt for å diskutere dette nærmere på PM. Ønsker ikke svare på spørsmål i tråden.
 
Topp