Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nextflight.info selges

Marius_J

Social Engineer
Selger mitt prosjekt nextflight.info

Jeg har dessverre ikke tid til denne nettsiden, velger og prioritere andre nettsider.

Nettsiden har ferdig thai og engelsk tekst til forsiden + 2 engelske artikler med nøkkelord.
Den norske forsiden krever noe mer jobb med valg av nøkkelord osv.
Hadde planer med flere språk.
De 2 engelske artiklene har vært skrevet ferdig for lenge siden men ble postet opp nå de siste dagene.

Nettsiden trenger noe mer på design biten og mer innhold.

Har også en nøkkelord analyse med 11 engelske ord rundt reise som jeg hadde tenkt å skrive flere artikler om som du kan få med på kjøpet om du ønsker det. Disse nøkkelordene er ganske lett å rangere på i følge mitt SEO program.

Det er ingen inntekt på nettsiden, men det har blitt gjort 2 søk på flybilletter. Sender deg link til hvilket program dette er så det er lett for deg å ta over. Du får da betalt per person som bestiller flybilletter eller hotell.

Selges ikke for under 2000 da jeg har brukt utrolig mye tid på å skrive artikler på engelsk. Samboren min har skrevet den på thai og hennes venner sier den er ok. Så da regner jeg med at det er ok thai da jeg ikke kan det thailandske skriftspråket :) Det på Engelsk er vel OK.

Kom med bud på PM eller send meg en e-post til m.jordet88 (at) gmail.com

Her har du en grei start til en internasjonal booking side.
 
Topp