Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nigeria brev

seher

Medlem
Til dere som LESER Å SER MULIGHETER DENNE MAILEN ER BARE SVINDEL

Bare å sende et svar vis dere vil ha det litt gøy. Legg merke til email
brunowalker666@hotmail.com


Kjære venn,

Vennligst kan du stole på? Jeg er DR BRUNO WALKER fra Harlesden, North West London, her i England. Jeg jobber for UBS Investment Bank London. Jeg skriver deg fra kontoret mitt som vil være av en enorm fordel for oss begge. I min avdeling, blir lederen London Regional Office, oppdaget jeg en forlatt sum av £ 15,4 millioner britiske pund sterling (femten millioner fire hundre tusen britiske pund) i en konto som tilhører en av våre utenlandske kunder Late Mr. Thompson Morrison som uheldig tap sitt liv i en ulykke.

Valget av kontakter du er vekket fra den geografiske natur hvor du bor, særlig på grunn av sensitiviteten av disse transaksjonen, har banken tjenestemenn har ventet på noen av de pårørende til å komme opp for kravet, men ingen har gjort det. Jeg personlig har vært mislykket i finne slektninger i 3 år nå, jeg søker ditt samtykke til å presentere deg som pårørende / Will Betalingsmottakers til den avdøde, slik at utbyttet av denne kontoen verdsatt til £ 15,4 millioner pund vil bli overført til din bankkonto som pårørende til Late Mr. Thompson Morrison

Dette vil bli utbetalt eller delt i disse prosenter, 60% for meg og 40% til deg. Alt jeg trenger er å laste opp detaljer i vår bank database systemet som de pårørende til Late Mr. Thompson Morrison. Alt jeg trenger nå er din ærlige Samarbeid, taushetsplikt og tillit til at vi ser denne transaksjonen gjennom. Vennligst du må holde denne transaksjonen 100% hemmelig på grunn av min stilling her i banken min.

Jeg fikk kontakt fra landet internasjonal virksomhet informasjon, jeg bestemte meg for å kontakte deg håper at du vil finne denne avtalen interessant. Vær på bekreftelsessiden av denne meldingen og viser din interesse vil jeg gi deg mer informasjon. Forsøke å gi meg beskjed avgjørelsen så snart som mulig. Jeg vil gjerne investere min egen andel 60% i ditt land.

Gi meg følgende opplysninger som vi har 7 dager for å avslutte denne transaksjonen det er veldig haster takk.

1. Ditt fulle navn .....................
2. Mobilnummer ..............
3. Din Kontaktadresse ......................
4. Yrke / stilling ..................
5. Faksnummeret ditt ..........................

Med vennlig hilsen,

FRA DR BRUNO WALKER
UBS Investment Bank LONDON.
MANAGER LONDON, regionkontor
MOBILE: +447031880081
 
Sist redigert:

eplebiten

Medlem
Jeg er mer imponert over slike svindlere når de sender brevpost fremfor å e-post. For et par måneder siden fikk jeg et brev fra en bankansatt i Spania, men brevet var sendt fra Frankrike, med et tilsvarende tilbud.

I dette tilfellet skulle jeg også sende tilbake informasjonen som brevpost og han skulle betale porto.

Jeg fikk en liten blyplate av en venn som ble kuttet til riktig størrelse, og så la jeg denne i konvolutten.
 

seher

Medlem
Kjære venn,
På grunn av taushetsplikten av innholdet i hva jeg sender til deg, burde det ha vært klok jeg søker ditt samtykke først, før du avslører saker, slik som dette, men for ikke å gjøre deg nysgjerrig, jeg må, men kan du være klarert?
Jeg er Dr.Ralph Maxwell Fra Harlesden, North West London, her i England. Jeg jobber for UBS Investment Bank London. Jeg skriver du fra mitt kontor, I min avdeling, blir lederen London Regional Office, oppdaget jeg en forlatt sum av £ 15,4 millioner britiske pund sterling (femten millioner fire hundre tusen britiske pund) i en konto som tilhører en av våre utenlandske kunder Mr. Thompson Morrison som dessverre mistet livet i en ulykke
.
Vi banken tjenestemenn har ventet på noen av de pårørende til å komme opp for kravet, men ingen har gjort det i så mange år nå, så jeg søker ditt samtykke til å presentere deg som pårørende / Will Betalingsmottakers til den avdøde, slik at inntektene av denne kontoen verdsatt til £ 15,4 millioner pund vil bli overført til din bankkonto som pårørende til Late Mr.Thompson Morrison
Valget av kontakter du vekket fra den geografiske natur hvor du bor grunn følsomme natur av disse transaksjonen, fikk jeg kontakt fra landet internasjonal virksomhet informasjon, så jeg bestemte meg for å kontakte deg håper at du vil finne denne avtalen interessant.

Dette fondet vil bli utbetalt eller delt i disse prosenter, 60% for meg og 40% til deg. Alt jeg trenger er å laste opp detaljer i vår bank database systemet som de pårørende til Late Mr. Thompson Morrison.All jeg trenger nå er din ærlige Samarbeid, taushetsplikt og tillit til at vi ser denne transaksjonen gjennom. Vennligst du må holde denne transaksjonen mellom oss for nå på grunn av min stilling her i banken min.
Vær på bekreftelsessiden av denne meldingen, viser din interesse, og jeg vil gi deg mer informasjon. Forsøke å gi meg beskjed avgjørelsen så snart som mulig.

Gi meg følgende opplysninger som vil være nødvendig for denne transaksjonen,
det er veldig haster takk.

1. Fullt navn
2. Din Resident Adresse
3. Din Direkte Mobilnummer
4. Din faksnummer
5.Occupation/position Held


Med vennlig hilsen,
Dr.Ralph Maxwell
Mob +447035940235
 
Topp