Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen av dere som har god greie på å bygge opp blogger?

Anette

Medlem
Jeg leker litt med tanken om å gå over fra gratisblogging til webhotell (domene er kjøpt, men videresender foreløpig bare til blogspot).

Men det er nå jeg virkelig trenger HJELP! :)
Hvilke muligheter har jeg? Kan alt vi tidligere har skrevet flyttes over på ny side? Hvordan vil det gå med SEO, og alt dette dere er så opptatt av her på forumet? :p

Trenger å komme i kontakt med noen som har god greie på dette, som kan lage et lekkert oppsett for oss, og som ikke er så veldig dyr... ;)
 

Anette

Medlem
Ja, har lest litt om det og har inntrykk av at folk flest bruker det.

Trenger ALT! Hvis noen kan hjelpe, send meg en privat melding! :)
 

Anette

Medlem
Ja, jeg skal flytte fra blogger, det er denne siden.

Men jeg har ikke heeelt bestemt meg enda. Er veldig "glad i" noen av de funksjonene vi bruker. Spesielt bloggrollen (med bilde) og listen over følgere.

Grunnen til at jeg leker med tanken på å flytte, er vel at jeg ønsker å være "kvinne over mitt eget domene"... ;) Liker ikke tanken på å "eies" av blogger....

Men jeg ser for meg at det vil bli en alt for omfattende og kostbar jobb å flytte alt.... Dette er jo tross alt bare et hobbyprosjekt! :)
 

Hupsey

Medlem
Jeg skal også flytte fra blogger til wp, og er interessert i å høre om det er noen som har erfaringer og tips om hva som er best for SEO. Slik jeg forstår det er det ikke mulig å bruk et 301 redirect script(som er det beste?) på blogger...
vurder derfor å bruke disse 2 wp pluggins for å få en SEO vennlig redirect:
1)blogger-redirector
2)blogspot-redirect

er taknemlig om det er noen her som poster tips og erfaringer fra redirect:)
 

Tonny Kluften

Administrator
Liker ikke tanken på å "eies" av blogger....

Det er noe mange finner ut etterhvert :) Bloggere liker frihet.

WP har blogroll, vet ikke hva du mener med "følgere". Hvis det er knapper som linker til facebook og slikt så får du det i WP også. Kort sagt, du kan få alt ganger hundre med Wordpress :)

Jobben du ønsker gjort kan vi gjøre for medium firesifret, avhengig av hva du ønsker. Det er en engangsinvestering.
Men du kan få gratis serverplass mot en link i footer hvis du vil.
 

Anette

Medlem
Tusen takk for alle svar! Det er tonnevis av kompetanse på dette forumet! :)

Er i tenkeboksen for å finne ut av hva vi gjør videre....
 

Altberger

Medlem
Hei Anette og velkommen til oss :)

Uten tvil - bytt til WP!

Jeg har testet alle de mest brukte - også blogger.com.
WP er best!

Om de (WP) setter begrensinger for deg ref affiliate så flytt den da vel.
Hva med disse? - Perfekt for oppsett av WP!

ps; Tusen takk for back-linken til Fagmann.no :)

pps; Ser også Tonny tilbyr free host mot footer lenke. Det er et knalltilbud som jeg har slått til på selv. Spar deg noen kr og velg host fra Tonny du Anette :)
 
Sist redigert:

Krister

Romteknolog
Jeg og slo til på tilbudet til Tonny. Har ikke hatt noen problemer enda , og du får ganske så stor frihet.

Er sikkert en god del folk her inne som kunne påtatt seg jobben. Bare å spørre så melder folk seg ;)
 
Topp