Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen bloggere med peiling på elektronikk/ gadgets som vi teste mine produkter?

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Jeg søker seriøse bloggere/skribenter som er interesserte i å teste + skrive en anmeldelse om noen av broduktene mine. Jeg kan tilby bannerutveksling evnt gavekort for de som er interesserte. Send pm for mer info.
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Bump


Man kommer lang ved å bygge stein på stein- kanskje til og med til Roma
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
For veletablerte bloggere kan jeg vurdere å betale cash for en produkttest. Ta kontakt på pm så blir vi enige.


Man kommer lang ved å bygge stein på stein- kanskje til og med til Roma
 

mikkers81

New Member
Hei. Jeg vil gjerne teste noen av dine produkter og skrive en anmeldelse. Jeg har nettop begynt å blogge igjen. Sjekk ut min blogg: mylifecycling.blogg.no
Jeg er veldig interessert i å teste ut produkter og elektronikk. Selv har jeg prøvd ut mange mobiler oppigjennom årene, men er nå fast bruker av appleprodukter; har både mac, ipad og iphone. Jeg vet ikke hvilke produkter du ønsker at jeg skal teste ut, men uansett hva det er så elsker jeg duppeditter og elektronikk. Ta kontakt om jeg skal teste noen av dine produkter, så kan jeg skrive anmeldelser på min blogg.
 

Rismoen

Medlem
Hei. Jeg vil gjerne teste noen av dine produkter og skrive en anmeldelse. Jeg har nettop begynt å blogge igjen. Sjekk ut min blogg: mylifecycling.blogg.no
Jeg er veldig interessert i å teste ut produkter og elektronikk. Selv har jeg prøvd ut mange mobiler oppigjennom årene, men er nå fast bruker av appleprodukter; har både mac, ipad og iphone. Jeg vet ikke hvilke produkter du ønsker at jeg skal teste ut, men uansett hva det er så elsker jeg duppeditter og elektronikk. Ta kontakt om jeg skal teste noen av dine produkter, så kan jeg skrive anmeldelser på min blogg.

Relevant: Hvor mange lesere/visninger har du på bloggen din?
 
Topp