Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen her som er gode på PHP og Ajax?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Jeg trenger noen som er god på Ajax og PHP til å fullføre en liten oppgave for meg. Jeg hadde en fyr fra USA som egentlig skulle gjøre jobben og den er vel omtrent 80-90% ferdig. Det aller meste funker, men det er fortsatt noen småbugs og justeringer som må gjøres. Jeg vil tro at en person som behersker PHP og Ajax bra vil kunne gjøre unna dette på en kveld uten problemer.

Jeg betaler selvfølgelig. Har ikke lyst til å gå ut så mye ut med lenker og slikt, så om du er interessert i noe som vil ta noen timer en kveld og tjene litt så gi en lyd i fra deg (Ja, det kreves selvfølgelig at du er flink med PHP og Ajax også).

post@dreyermedia.no er eposten min. Send gjerne over et eller annet du har laget som jeg kan se på.
 

OleChristian

New Member
Vi er ett Kinesisk foretak med 10 ansatte og en omsetning per anno på ca 3 millioner. Vi har nylig fusjonert med B1NB0X i Stockholm, Sverige og bygget ett nytt foretak;företag B1NB0X Focusgate (hjemmeside kommer om noen få dager)i nordeuropa.


Vi har gjort større platformer som Alibaba.com - The world's largest online B2B marketplace. og getafreelancer.com allerede, bare på Kinesisk. Jeg bor i Oslo og møtes gjerne hvis det ønskes.

Send en mail til ole-christian@normann.no for mer info.

MHV

Ole-Christian Normann
 
Sist redigert av en moderator:

tyr897

Medlem
Det er tredje (web-relaterte) forumet på rad jeg ser en gammel post dratt opp på det viset.

Spam vil jeg kort og godt kalle det, det finnes bedre måter å reklamere for tjenestene sine på.
 

Keanu

Geek
Dette er nok semispam ja, for å få litt lenker.
Jeg har sjekket tre av de sidene, og alle har så langt inneholdt kun Flash. Så å bruke det som en portefølje for php/ajax-utvikling blir rimelig meningsløst...
 
Topp