Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen her som har erfaring med Gule Sider?

Hadde nettopp en samtale med Postnord (*sigh*) som ikke kunne levere ut en pakke til meg fordi de ikke fant firmaet mitt på Gule Sider (sjåførene bruker tydeligvis dem som telefonkatalog). For moro skyld sjekker jeg så Gule Sider selv (og surprise surprise) finner meg selv, bare man skriver inn hele firmanavnet, ikke bare det jeg markedsfører meg under, men der står det ikke noe telefonnummer - bare en postadresse, så det ville ikke hjulpet stort uansett.

Når jeg først er der inne, så sjekker jeg selvfølgelig alle konkurrentene mine - og de er der - store som små - og da er det jeg tenker om jeg også burde være det? Kostnaden er ikke all verden, kr. 579,- i måneden, og det skal i og for seg bare "en halv" ordre til for å dekke det inn.

Spørsmålet er så om noen andre har erfaringer med Gule Sider og annonsering der?

Jeg driver i vinduspusserbransjen, og opplever faktisk god respons på avisannonsering (papir), da en del av kundene tilhører den forholdsvis eldre garde og ikke finner oss på Google eller Facebook ...
 

Eggan

medlem
Når jeg søker på Romerike Vinduspuss finner jeg deg på Gule Sider med telefonnummer og alt, bare at det var lengre ned på resultatlisten.

For å sjekke om det har noe for seg kan du jo eksempelvis prøve de gratis i 30 dager? https://annonsere.gulesider.no/test-gulesider-gratis - dette er dog pakken til 1.429 kr/mnd, men regner med du evt. kan bytte til den til 579 kr/mnd om det skulle bli aktuelt.
 
Topp