Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen INSTAGRAM eksperter her?

Jeg har nylig begynt å poste fra min Insta konto, for å markedsføre mine grafiske design.

Har skjønt at relevante tags er alfa omega (altså ikke bruk #love hvis den ikke på noen måte kan knyttes til innlegget, selv om den er den mest brukte tagsen). Men er usikker på antall og type hashtags for hver post.

- Er det alltid hashtagsene med flest innlegg som er best? (feks. #graphicdesign har nesten 5 ganger så mange innlegg som feks. #graphicdesigner..)

- Er det smart å bruke de samme "grunn" tagsene hver gang, feks. 25 rundt emnet "grafisk design" så spisser man de siste 5 rundt den spesifikke posten?

- Noen anbefalte hashtags generatorer online?

- Er det lurt å bruke alle 30 tags man har til rådighet hver gang? (dette har jeg hørt at det var i et webinar jeg deltok på for et års tid siden men så leste jeg denne nettopp om at det var 11 tags som var det optimale...)

- Lurer også på hvorfor mange bruker stoore mellomrom i postene sine, gjerne med prikker (se under):


"innlegg bla bla bla"
.
.
.
. ######
.
.
.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Blir mye synsing å prøve å svare på det du lurer på, så vil jeg heller anbefale en kilde som jeg synes kommer med en del bra informasjon ang. Instagram som det kan være nyttig å følge med på - og de holder seg aktuelle også (mye gammel info når man googler). Sjekk https://later.com/blog/category/instagram/.
 
Topp