Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som driver gratistjenester?

picxx

Well-Known Member
Hei.

Holder på å kaste opp en side her og ønsker gjerne å linke til noen gratistjenester (gratis som i gratis øl, ikke som i gratis tale).
Tjenester hvor man må betale for å utvide, oppgradere etc. er uintressante.

Kom gjerne med forslag :)

Takk.
 

picxx

Well-Known Member
Er ikke helt med på hvor du vil.. Tenker du på feks. som i gratisvareprøver etc..?

Gratis vareprøver er flott :)
Ellers ute etter alt som tilbyes gratis egentlig (gratis hosting, forum, email, gjestebok etc.). Om det er reklame på sidene spiller ingen rolle, men ønsker ikke sider hvor man må betale for evt. oppgraderinger, mere plass eller for å fjerne reklame. Trenger ikke så mange sider...en 5-6 hadde vært fint.

Kunne tatt et raskt søk på google, men om det er noen her som eier slike sider linker jeg jo selvsagt heller til dem.
 

picxx

Well-Known Member
All den tid det er 100% gratis, og ikke koster noe for evt. oppgradering er det akkurat slike tjenester jeg tenker på clinton. Skal legge til diskusjoner jeg :)
Ellers har jeg tjenester i følgende kategorier (og trenger da selvsagt ikke flere):
- Gratis bildelagring
- Gratis fil lagring
- Gratis online spill
- Gratis filmer
 

MrOlsen

Medlem
Skal si ifra...

Hei

Skal si ifra når free-edownload.com /net/org er opp å går...I nær fremtid vil jeg lage free-channel.co.uk /info / org / us... Der tanken er gratis kanaler på internett. . .

Slike sider du tenkte på ?
 
Topp