Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som er på Sedo og kan hjelpe med med noe?

Britta

stoffdronning
Jeg er interessert i domenen quilt.eu som står for salg hos Sedo - man skal gi bud.
For å kunne se hvem som er selgeren (eller eier ?) må jeg lage et konto der og logge meg inn.
Når jeg vet hvem som eier vet jeg om det er vits i å gi bud (vil heller vite hvor mye personen vil ha istedenfor å tulle rundt med bud, grrr).

Så lurer om noen kunne gjør meg en favør og sjekke det for meg.

Ha en fin juli, kan bare bli bedre her til lands :)

Britta
 

Britta

stoffdronning
Ah, ok. Trodde siden det står 'login inn for å se hvem som selger' kunne jeg se noe mer :-(
Hmpf.
Et Dummyspørsmål til, hvis jeg først må gi bud på den, hvordan funker det? Altså får jeg bare beskjed at 'den er for lav' eller er det mulig å ta kontakt med selgeren direkte og snakke om det, finnes det minstepriser eller?
*haterbudgivning*.

Ha en fin dag, Britta
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Du bestemmer selv hvilket bud du vil gi, selger får beskjed om det og kan gi deg et motbud eller avvise budet ditt med en gang.
 

Morph

Svart belte i snoking
Det kan også være at budet ditt er for lavt uansett også, ja. Dette ser du da med en gang du sender inn budet.

Ellers er budet ditt bindende i 7 dager, og selger kan da kontre ditt bud, du kan kontre hans bud igjen osv osv. Veldig kurant.
 

Santo

Active Member
Sedo vil ikke la kjøper og selger ha så mye direktekontakt fordi de er redd for at transaksjonen skal tas direkte imellom kjøper og selger istedetfor via Sedo, slik at de mister provisjonen sin.
 

Britta

stoffdronning
Det kan også være at budet ditt er for lavt uansett også, ja. Dette ser du da med en gang du sender inn budet.

Ellers er budet ditt bindende i 7 dager, og selger kan da kontre ditt bud, du kan kontre hans bud igjen osv osv. Veldig kurant.

Tusen takk, sånn blir det når en ikke prøver, hehe.
:)
Da har jeg funnet ut at selgeren skal ha minst 950 Euro på den ene domenen jeg vaar interessert i og 2000 USD på den andre.
Fant meg nå noe annet som er like tiltrekkende :)

Takk for hjelp dere alle, lærer mye nytt her inne :)
 
Topp