Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som har fått tilbake adsense-konto?

allegretto

Medlem
Hei,
finnes det tilfeller hvor noen har fått tilbake sin adsense-konto etter å ha fått den sperret?`Isåfall hvordan har de gått frem? har dere link til nettsider hvor dette diskuteres?

Jeg mistet min adsense-konto (usikker av hvilken grunn) for et halvt år siden.. og har prøvd å kontakt google gjentatte ganger uten å lykkes med det.

Jeg hadde google news-feed som pekte mot samme nettside som adsense-annonsene lå ute.. kanskje dette var grunnen til at jeg mistet den... uansett.. finnes det muligheter til å få den gjennåpnet?

Takker på forhånd for svar!
 

Dag Frogner

Supermedlem
Tviler også på at dette går. Jeg har prøvd en god stund nå, men får alltid automatiske mailer tilbake hvor man ikke får noe fornuftig svar.

Ringte til Google kundeservice i Oslo og damen bak skranken hadde ikke hørt om Adsense. Hun lurte på om jeg var sikker på at det var det det het og ikke Adwords. Jeg prøvde å forklare forskjellen, men hun bare fniste litt og sa at hun aldri hadde vært borti det.

MEN, jeg fikk et mobilnummer til en fyr hos Google Oslo og skal nå sende han en epost (han skulle sjekke opp siden min) så får vi se hvor det fører hen.
 

zapotek

Medlem
Ringte til Google kundeservice i Oslo og damen bak skranken hadde ikke hørt om Adsense. Hun lurte på om jeg var sikker på at det var det det het og ikke Adwords. Jeg prøvde å forklare forskjellen, men hun bare fniste litt og sa at hun aldri hadde vært borti det.

:eek: :eek: :eek: :eek:
 

pleb

Medlem
Skulle tro at Google tjener enormt med penger på å sperre kontoer. Virker som om det er utrolig mange som får kontoene sine sperret av de de kaller "uvisse grunner", noe som egentlig er ganske spesielt.
 
Topp