Noen som har undersøkt Droshi.com? - erfaringer

En tråd i 'Generell business' startet av Stools, 7 Feb 2019.

1. Stools

Stools Tenk langsiktig og nå målet

Hei,

etter en stund som inaktiv på forumet, og etter jeg måtte kaste inn hånkledet på min webshop etter 6-7 år, er jeg på jakt etter nye gode ideer. Jeg har kommet over et svensk dropshipselskap: Droshi.com
    Jeg har vært i kontakt med dem fra starten, siden de planla å åpne for salg i Norge. Noen som har gjort det samme, og har noen tanker om dette selskapet? Høres/virker som om de har ting på stell (og særlig for meg akkurat nå som ikke har kapital til eget lager). Tips mottas med takk!

2. Kane New Member

Hei har du funnet ut noe mer om Droshi ? ble klar over disse først nå, og må si virker interessant :)

3. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Tja, jeg tviler på leveringstid for varene. Det blir sendt direkte fra Kina til kunden. De sier at premium leverandører leverer på 3-5 dager. Det kan bety at de sender i løpet av 3-5 dager, ikke at kunden har varene så raskt.

4. Pong

Pong Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

Veeeldig lite sannsynlig at kundene får varene så raskt - det tar lenger tid når jeg sender til naboen.
    Jeg prøvde dropshipping med kjøkke.net (jaja, haha), fikk første salg og fant da ut at 70% av varene hadde utgått - leit så jeg refunderte og droppet det hele.

5. Janne79 Member

Brukte du da Droshi?

Del denne siden