Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som vil ha en gratis gjennomgang og oppfølging av SEO på sin nettside?

Stoppet

Banned
Jeg trenger en som kunne tenke seg å få utprøvd noen SEO-tjenester på nettsiden sin. Det er i forbindelse med et opplegg hvor jeg bygger opp noen SEO-tjenester som senere skal tilbys via en nettside.

Det vil blant annet dreie seg om linkbygging, konkurrentanalyse, Søkeordanalyse, optimalisering av innhold og sidestruktur.

Fra meg vil alle analyser og oppfølging i ca 3-4 måneder være gratis. Det vil også innebære noen gratis innlenker til siden din.

Fra deg forventes det at du aktivt gjør et arbeid med bakgrunn i analysene og rådene som gis. Det kan naturligvis også innebære at du må kjøpe noen skribenttjenester (om du ikke skriver selv). Noen linker ut over de du får av meg må du også aktivt jobbe for å få.

Ta kontakt på PM om du er interessert. Send over URL til nettsiden og noen ord om hva du forventer deg og hva jeg kan forvente av deg. Jeg vil velge ut en som mottar tilbudet senest 15. mars. Finner jeg et bra prosjekt, så tas muligens avgjørelsen før den tid. Så det er bare å ta kontakt snarest mulig.
 
  • Like
Reaksjoner: Boo

asg

New Member
Hei. Ser at innlegget ditt er noe gammelt men lurer på om dette er noe du fremdeles tilbyr?
 
Topp