Kjapp og trygg hosting for Wordpress

nordmenn er iPhone-gale.

Sjefskoder

Sjefskoder
og jeg har ikke noe iphone nei... ;)
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Skal gå i innskafelse av nå ny hvilken dag som helst og vurderer sterkt Nokia N900 :)

Ikke bare er telefonen råååå, men reklamefilmen er sykt bra! ;)

YouTube - Nokia N900
 
Sist redigert:

gjedda63

Medlem
Her er det ikke noen Iphone i huset.Klarer meg fint med en vanlig Nokia. Men må innrømme at den ser fancy ut og inneholder mye flotte saker,men for meg ikke nødvendig.
 

metallian

Medlem
Jeg er med og driver en nettside hvor vi har en MMS-blogg funksjon for brukerne, hvor de kan sende inn bilder fra fisketurene som kommer direkte på sidene- den er fancy, det var da jeg begynte bruke MMS :D Utover et er jeg enig med Olaf, telefonen ringer/tekster jetg med, i-nano til musikk og skikkelig kamera til bilder :)
 

Msites Ltd

Livsnyter
Har ikke Iphone - kommer 99% sikkert til å skaffe meg det, på samme måte som jeg sannsynligvis på et eller annet tidspunkt kommer til å kjøpe meg mac.

Tror Iphone er den perfekte telefon til mitt bruk, og det er klart at man skal bruke en telefon til mer enn å ringe og sende sms med i dag! Alle som sier noe annet forsøker å fortrenge utviklingen!
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ingen iPhone her i gården, og det blir det nok aldri heller.

Om det er noen som forsøker å fortrenge utviklingen så er det vel ingen andre enn produsentene av forkjellige brikkesett. Bare et eksempel er jo Intel som sitter på sinnsykt mye bedre teknologi enn det vi har på markedet i dag, men har bestemt seg for å "vente" før de lanserer den. Er ikke det å fortrenge utviklingen vet nå ikke jeg.

Er forsåvidt enig med olafmoriarty, en telefon bruker vi til å ringe med. Min forige telefon, en eldgammel nokia som kostet meg 300kr på Lefdal uten abbonement var en flott telefon. 2-3 uker gikk det mellom var gang den måtte lades, og da brukte jeg den en hele del. Til å ringe med. En slik levetid får man neppe på noen av de forkjellige smarte telefonene der ute.

Et slikt surfebrett derimot brenner det litt mer for. Ikke fra Apple riktignok, jeg vil nok kjøre Windows jeg, men surfebrett generelt syns jeg liksom er litt smart.
 
Topp