Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norges raskeste / mest stabile "vanlige delte" webhotell

zapotek

Medlem
Se bort fra pris, hvilken Norsk host får din stemme når det gjelder hastighet,sikkerhet og uptime?

Tenker da på delt server.
 

Bjørnar

Gründer
føler kanskje ikke vi trenger å utbrodere; han nevner kriteriene i første post: hastighet, sikkerhet og uptime
 

spikre

peterhamre.no
Domeneshop er jeg veldig godt fornøyd med.

Brukes disse selv på flere kontoer. Opplever at de oppdatere/restarter ofte. Det gir forsinkelser i MySQL-spørringene, som igjen gir trege eller 505-error sider for brukeren. Litt problematisk, da dette OFTE er på morgenkvisten - da jeg har flest besøkende.
Sikkerheten er der-i-mot noe jeg opplever høy hos Domeneshop. De oppfordrer stadig kundene til å oppdatere de forskjellige Open Source programmene til siste versjon, setter automatisk rettigheter på opplastet filer osv. Eksempelvis har de fleste nå blitt pålagt å fjerne OsCommerce pga. mange sikkerhetshull.
Hastigheten kunne vært kjappere. Ikke spesielt mye å skryte av.

Svært god supportlinje. Mye info på nettsiden. Bra brukerpanel.

Karakter 9/10. Trekk hovedsaklig pga. oppdateringene.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Jeg gjentar:

<3Host1.no<3 (og ja, det der er en aff.link)

Jeg har ikke noe med dem å gjøre utover at jeg er en veldig fornøyd kunde, men har jo etterhvert blitt kjent med gutta siden jeg har plassert mange kunder der, og grunnen til det er:

Kjappe servere, god og kjapp service/support, de ordner spesielle løsninger for deg hvis du trenger det, hyggelig pris (og cpanel som jeg er helt enig i at er et pluss). Det er litt begrensninger på trafikk og lagringsplass, men til gjengjeld får man bedre kvalitet.
 
Sist redigert:
Topp