Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norsk uforutsigbarhet

jaswane

Member
Litt morgenirritasjon her... Jeg er ikke så begeistret for den norske uforutsigbarheten i norsk affiliatemarkedsføring. Når man har jobbet mye for å promotere et program og man tjener penger på det, så plutselig blir det stoppet. Det er vel sånn gamet er, men lurer fortsatt på om jeg skal fokusere mer på Amazon som er mer stabilt og funker.

Fikk mail fra et av de store nettverkene at 11 klesbutikker stopper opp... Håper de bare flytter. Hva tror dere?
 

HeisannHeisann

New Member
Kjenner meg igjen i frustrasjonen, har ikke lang erfaring med affiliates (3 mnd) men opplevde nylig at jeg måtte redigere om og finne alternativer på 15 artikler og sikkert 40 linker. Tok meg en dag å omgjøre og håper virkelig ikke noe slikt skjer igjen nå med en av de 2-3 store butikkene jeg bruker mye.
 

jaswane

Member
Kjenner meg igjen i frustrasjonen, har ikke lang erfaring med affiliates (3 mnd) men opplevde nylig at jeg måtte redigere om og finne alternativer på 15 artikler og sikkert 40 linker. Tok meg en dag å omgjøre og håper virkelig ikke noe slikt skjer igjen nå med en av de 2-3 store butikkene jeg bruker mye.

Uff det er kjedelig. Jeg har heldigvis ikke måttet bytte ut med noe annet enda. Jeg har bare måttet endre affilaite linkene til nettbutikkene til "vanlige" linker. Så fokuserer jeg heller på noe annet og satser på de starter opp igjen etterhvert på andre nettverk. Fikk mail fra en av klesbutikkene nå som sier de kjører igang på annet nettverk om en uke. Dumt sånn midt i julehandelen å miste en uke men...

Jeg bruker wordpress og Pretty Links plugin som gjør at affiliate linken legges ett sted som genererer en penere link. Denne linken bruker jeg flere steder, men skjer det endringer (stopp i program eller bytte av nettverk) kan jeg oppdatere linken ett sted bare.
 
Topp