Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny fane på WF: Webmaster verktøy

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Da har det kommet en ny fane dere kan snuse på her på WF.

Jeg har lagt til 3 webmasterverktøy, som er i en rekke av enda flere som vil komme i fremtiden. Test dem ut og kom gjerne med litt tilbakemeldinger.

Designet er ikke helt fresh enda, men nå er jeg heller ikke noe designer. Noen gode designere som kunne tenke seg å gi WF et puff her, så bare gi en lyd fra deg.

Så til det store spørsmålet..

Hva slags fremtidige verktøy ønsker dere på WF?

Edit: Gi gjerne en kudos til saken også.
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
ah.

Det er fordi www. faktisk er et subdomene, på lik linje med bilder.domene.no, ftp.domene.no, web.domene.no.

Kanskje jeg skal slenge på et unntak for www, selv om jeg synes www er depricate for lenge siden.
 

basicus

SEO Eggspert
Akkurat dette har jeg testa grundig på domenet Startsiden dengang vi hadde en nettbutikk der.

Domenet er gammelt, og hadde noen linker her og der til www-versjonen. Da jeg begynte med aktiv lenkebygging til domenet, gjorde jeg det til varianten uten www.

Etter ca. ett års lenkebygging, skrapa jeg alt av lenker til varianten uten www, og bygde nye lenker til den med. Forskjellen var forbløffende når det gjaldt hva som skulle til for å dra et søkeord til topps.

Så, jo. Jeg er helt sikker på at det betyr noe hvorvidt man bruker den ene eller andre varianten.

Google har fremdeles ikke klart å få til en algomessig løsning på problemet etter hva jeg kan bedømme.
 
Topp