Kjapp og trygg hosting for Wordpress

ny kampanje på mensduventer

PelleK

Medlem
Hei. Har lagd en slags infomercial om hvordan man kan bruke forumet på mensduventer.com for å prøve å få flere folk inn dit. Lagde en litt kortere versjon tidligere og fikk 6 nye medlemmer, men tilbakemeldinger på at den var veldig upersonlig og kjedelig, så i denne er jeg med selv og prøver å gjøre det litt "morsommere" å se/høre på.

Den heter Boost your YouTube Views, og er hostet på YouTube.

Takk! :)
 

PelleK

Medlem
wow. 3 dager, 40 views hvorav halvparten er mine, og ingen responser. feriemodus på webforumet? :p
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
For min del snakker du så fort i filmen din at jeg forstår ca 5% av alt som blir sagt. Ellers var det jo litt morsomt da, og du får jo siden din til og fremstå som enormt stor og populær. Vet ikke om det stemmer eller ikke, men det er jo uansett er godt inntrykk.

Ellers, fy flate du har tatt av med den plakaten på veggen der bak altså. :D
 

Kassimaja

Geocacher
Det er feriemodus over alt om dagen og ikke bare her
 

picxx

Well-Known Member
Skjønner ikke hva du sier...du preiker altfor fort :)
 

muffins

Medlem
Hehe, morsom video :D Og som Atle nevner, genialt med stor plakat på veggen, haha..

Litt off-topic, skjønner egentlig ikke helt hvorfor du har valgt det domenenavnet på en engelsk side? Ville det ikke vært mer hensiktmessig å brukt engelske ord?
 

PelleK

Medlem
Hehe :) Bra at dere syns den var morsom da, det var hele poenget.
Siden er ikke stor enda nei, men jeg prøver, uten å lyve, å få folk til å få det inntrykket. Jeg har ca 40 000 unike besøk i måneden nå, og vi er ihvertfall over halveis til 1 mill visits, så hvorfor ikke si at den nærmer seg :p

Jeg burde snakke saktere, det er notert :p
domene-navnet er driti ut, men det kommer av at jeg allerede hadde bygd opp en norsk brukerbase på ca 300 unike om dagen og ca 500 registrerte medlemmer når siden enda var norsk. Når jeg la om til engelsk side med samme konseptet ble det bare til at jeg beholdt navnet.

Plakaten tåler ute-vær, er av solid plast og kosta faktisk bare 180 kroner :D
vistaprint.no eller noe slikt. Er å anbefale hvis dere skal reklamere noe sted.
(Den er egentlig til lan og slikt men hadde den på rommet så satt den på veggen pga filmen)

Moro med tilbakemeldinger, takk skal dere ha :)
 
Har endelig fått sett på denne nå -- har sett den før, men uten lyd, og det blir jo ikke helt det samme. Jeg likte den, jeg. Tror du med fordel kunne ha investert i en bedre mikrofon, men man hører jo hva du sier. Hvordan var responsen på denne sammenlignet med en mer upersonlig kampanje? Hjelper det på konverteringene å vise seg selv i helfigur på skrått nedenfra med et glass med noe godt i mens man prater, eller gir det samme respons som noe mer saklig?

Ikke synes jeg du snakker for fort heller. :)
 
Topp