Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny nettside, tilbakemeldinger ønskes.

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg har jobbet en liten stund med mitt nyeste prosjekt og føler nå at siden er 90% ferdig. Er første gang jeg rører Wordpress, men syntes det har gått ganske greit igrunn. Det er jo ganske lett å sette seg inn i sammenlignet med Joomla som jeg brukte tidligere.

Det som gjenstår før den skal "live" er å få på plass noen flere referanser, ellers tror jeg ikke det er så mye arbeid som gjenstår.

Men det kan selvfølgelig godt hende at ting burde legges til / forandres, og det er her dere kommer inn i bildet. :)

Tar i mot både ris og ros, men skal det være ris får det være av den konstruktive sorten.

Fyr løs!

Velkommen til flashbanner.no
 

selbekk

Medlem
Fargene kunne vært bedre, men hei, ikke verst.

Her er hva du kan jobbe med.
- Hvem er "Jeg"? På forsiden hopper du rett inn i "dus"-modus, uten å gi noen som helst introduksjon til hvem du er og hvorfor du er rett mann for jobben.
- Forsiden din mangler et bilde på høyre-siden - kanskje en liten "hvem er jeg"-boks med et bilde?
- Fjern hus-knappen din, banneren din er jo klikkbart og et mer logisk sted å klikke for forsiden.
- Flashbanneren din kunne godt skilt seg litt mer ut egentlig, fargemessig altså. I tillegg, kanskje du kunne fått til noe annet enn bare tekst-animasjoner? Det gir et mer "åh, han karen der kan animasjoner!" inntrykk imo.
- Flash er IKKE "et begrep på animasjoner laget for internett", det er et trademarked produkt fra Adobe.
- Når man navigerer gjennom undersidene, ville jeg satt pris på enten at den aktuelle siden var markert i navigasjonen (superenkelt i Wordpress, siden du er på får klassen "current_page_item", så bare style den), ELLER at man hadde en slags overskrift på hver underside. Helst begge deler.

Alt i alt synes jeg siden blir litt for innholdsløs og kompakt - den prøver å få oppmerksomheten til brukeren gjennom "store" farger, men ender til slutt opp med å se ut som den prøver for hardt.

Jeg prøver ikke å slå ned idéene dine, så her har du noen sider du kan bli inspirert av både i form av innhold og (for noen) design. Dette er alle sider i samme business som deg.
Free Flash Banner Creator, creating amazing flashbanner online
Flash Banner Now: Online Flash banner maker | Custom Flash banner design
Flash Design Company India offers Professional Flash Banner, Intro, Flash WebSite Design
Banner ad design by Theorem Creations Online Advertising and Banner ads

Første jeg fant på Google. Lykke til =)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Takk for tilbakemeldingen. :)

Har du forslag til andre farger?

Du sa tidligere at du ikke ville hatt "Hvem er jeg" som et menypunkt. Har du snudd i denne saken eller mener du bare at det burde være på forsiden men ikke som eget menypunkt?

Tror du virkelig at alle som er innom siden trykker på banneren for å komme til hovedsiden? Det tror nemlig ikke jeg.

Jeg kan helt sikkert få til noe bedre på toppen, men syntes ikke det må blir for mye heller og tenkte det kunne være greit å bare ha slagordet der. Og nå er det jo ikke sånn at jeg har 15 års erfaring med flash og har vunnet NM i flash (nei, det finnes ikke), dette er jo selvlært og jeg lager derfor relativt enkle annonser, noe som gjenspeiler seg i prisen. Har funnet flere andre norske leverandører som også lager slike annonser, men da til 4-5 ganger min pris.

Jeg også vet jo at Flash er et Adobe-produkt, men for "mannen i gata" blir flash forklart med at det er animasjoner på nettet. Har funnet mange nettsider som forklarer hva flash er, men ikke mange av dem nevner Adobe i det hele tatt. ;)

Skal prøve å få til markert navigasjon når man er inne på en underside.
 
Sist redigert:

Dag Frogner

Supermedlem
Hva tror dere om denne fargekombinasjonen da?

Må isåfall gjøre noe med "Hjem"-ikonet.


2qs8m82.png
 

Bjørnar

Gründer
hva får deg til å tro at han ikke har kjøpt det?

siste utkastet var bedre rent fargemessig, men det ble for meg litt for luftig typografi rett og slett.
 
Topp