Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny og uvitende

*charlie*

New Member
Hei,

Da kommer jeg inn hit og håper jeg lærer masse om hvordan jeg kan tjene litt penger på bloggen min.
Inntil videre blir det bare blogg, nok å lære der i første omgang;)

Som tittelen sier er jeg uvitende til alt dette så jeg kommer sikkert til å stille litt dumme spørsmål:confused:

Er alenemor til en liten gutt så har litt fritid på kveldene så da kan jeg like gjerne gjøre noe for å tjene litt penger:D

Først ut er å markedsføre bloggen min:cool:

Jeg handler det meste jeg trenger på nettet så da kan jeg like gjerne blogge om det.

Link til bloggen min: Billig på nett
 

picxx

Well-Known Member
velkommen til webforumet :)
 

spikre

peterhamre.no
.....gjerne gjøre noe for å tjene litt penger:D
Link til bloggen min: Billig på nett

Beklager å måtte skuffe deg, men den store fortjeneste må du nok se langt etter. Det finnes et fåtall store rabattkodenettsider som drar besøkende pga. tilbudene de kan tilby. En "blogg" har vist seg å måtte være personlig, med bilder, gjerne et spesielt fokus eller vinkling osv. Du oppfyller ikke dette, så vidt jeg kan se.

Den dagen du tjener på på denne bloggen, under samme konsept som du kjører i dag, er du virkelig det man kan kalle en vellykket innovatør - og relaterte jobbtilbud vil strømme på. At den dagen noen gang kommer er nok tvilsomt.
 

picxx

Well-Known Member
Beklager å måtte skuffe deg, men den store fortjeneste må du nok se langt etter. Det finnes et fåtall store rabattkodenettsider som drar besøkende pga. tilbudene de kan tilby. En "blogg" har vist seg å måtte være personlig, med bilder, gjerne et spesielt fokus eller vinkling osv. Du oppfyller ikke dette, så vidt jeg kan se.

Takk for definisjonen på blogg... gjelder det alle eller kun TS?
 

*charlie*

New Member
Beklager å måtte skuffe deg, men den store fortjeneste må du nok se langt etter. Det finnes et fåtall store rabattkodenettsider som drar besøkende pga. tilbudene de kan tilby. En "blogg" har vist seg å måtte være personlig, med bilder, gjerne et spesielt fokus eller vinkling osv. Du oppfyller ikke dette, så vidt jeg kan se.

Den dagen du tjener på på denne bloggen, under samme konsept som du kjører i dag, er du virkelig det man kan kalle en vellykket innovatør - og relaterte jobbtilbud vil strømme på. At den dagen noen gang kommer er nok tvilsomt.


Takk for motivasjonen;)
 
Topp