Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny runde med SEO-Pilsen (Oslo)

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
For dere som har kommet seg etter nyttårsaftens fyllegleder, kan jeg nå friste med å fortelle om SEO-Pilsen som kjører enda en ny runde. Dette er en flott mulighet for deg som er interessert i bygge nettverk, brande deg selv og kanskje til og med lande noen avtaler du kan tjene på!

Denne gangen er det Zett.no som er hosten.
Et lite utdrag om SEO Pilsen v5:

Godt nytt år alle SEOere og velkommen til årets første, og i alt historiens femte SEO-pils!

Som vanlig kjører vi første mandag i måneden.

Allerede for rundt 2 år siden ble jeg imponert av SEO-arbeidet Zett.no gjorde. De lå milevis foran konkurrenten finn.no - og gjør det vel ennå. Det er rett vei å gå, men det gjenstår å se om det får noen særlig effekt på konkurranseforholdet dem i mellom.

Jeg har bedt utviklingssjef Sergey Dmitriev i Zett om å være vert for SEO-pilsen denne gang, og han var sporty nok til å akseptere på kort varsel. Utfordringen jeg har gitt Sergey er å fortelle oss noe vi ikke vet og så mye som mulig om hvordan Zett tenker rundt SEO.

Vi hører på Sergey fra 18.00 og satser på å bevege oss over til SüdØst (Velkommen til Süd Øst Restaurant) etter endt presentasjon og diskusjon der vi spanderer øl på hverandre etter evne.

Mer info på facebook + se hvem som er påmeldt

Jeg (og mapdaddy ser jeg) har iallefall planer om å være der. Snakkes vi?
 
Sist redigert:

semb

Medlem
En ny runde er på gang. SEO-pilsen, Part VII holdes torsdag 6. mars kl 1800 i Relevant Traffics lokaler. OBS! Denne gangen er det på en torsdag, ikke mandag som det har vært til nå. Tema: Hvordan dra nytte av internasjonale SEO-trender i det norske søkemarkedet?
Mer om dette på Facebook eller Relevant Traffics sider for de som ikke er medlem.
 
Topp