Nybegynner

En tråd i 'Nettbutikk' startet av Thor Erik Just Olsen, 27 Nov 2017.

1. Thor Erik Just Olsen

Thor Erik Just Olsen Medlem

Jeg og kona har startet ett prosjekt sammen, med kjøkken som tema. I den sammenheng tenkte jeg at jeg selvfølgelig bør ha en webshop med kjøkkenutstyr.

Er Shopify the go to choice?

2. Jens1986 Medlem

Jeg har bare vært borti WooCommerce og Shopify, og må si at Shopify er en helt annen verden. Alt er enkelt og bare "funker" som det skal uten problemer.

Thor Erik Just Olsen liker dette.
  3. Pong

Pong Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

Jeg har prøvd det med "kjøkke.net" og dropshipping fra Kina. Fant ut at dét ikke svarte seg.

4. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Kan skrive under på det ja. Dropshipping på kjøkkenutstyr er ikke bra, de som kjøper det vil ikke vente så lenge på varene.

5. Thor Erik Just Olsen

6. Tonny Kluften

Men du kan jo handle inn noe populært kjøkkenutstyr/kjøkkengaveartikler og selge, trenger vel ikke stort utvalg for det?

7. Thor Erik Just Olsen

God idé! I tillegg, jeg har nettopp startet siden, og er ikke en gang ferdig, så jeg vil forsøke å få litt besøkstall først.

8. Tonny Kluften

Sjekk ut kjøkkensortimentet til Claes Ohlsson/Biltema og legg ut masse av det og doble prisen. Så kan du bare kjøpe inn ettersom du selger, slipper å ha lager :D

Pong og Thor Erik Just Olsen liker dette.
  9. Thor Erik Just Olsen

Smarting!

10. Pong

Pong Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

Jeg har notert meg at egg-timere (som du har oppi vannet) går i stykker over tid: gjensalg og du kan sende en påminnelse et år etterpå.
    Jeg har også notert meg at plast-saken som brukes for å knuse kjøttdeigen koster få kroner å lage mens de tar en hundrelapp i butikkene; burde vel mulig å få tak i sammenleggbare kanskje?
    Fikk handlet noen billige slipestein på AliExpress for et par uker siden. Det virker ikke være satt i system veldig godt enda... nisje?

11. Tonny Kluften

Pepper/saltkvern selger alltid ok.

Pong liker dette.

Del denne siden