Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nye affiliateprogrammer

TradeDoublerNO

Tradedoubler
Nye affiliateprogrammer - Lufthansa, Skyscanner og Gullbrev

Et par nye affiliateprogrammer har blitt lansert de siste dagene hos Tradedoubler.

Lufthansa - program ID 229273
Lufthansa er et av verdens ledende flyselskaper og betjener mer enn 410 destinasjoner i over 100 land. Mer enn 70 millioner passasjerer setter sin lit til Lufthansa hvert år. Lufthansa sitt nye affiliateprogram gir deg 1.5% av netto billettpris - ikke iSale.

Skyscanner - program ID 224464
Skyscanner er en av Europas ledende søkemotor for flyreiser. For hver bruker som besøker Skyscanner fra nettstedet ditt via en Skyscanner-partnerlenke, hvor den besøkende deretter går videre til flyselskapet eller reisebyrået, får du 60% av den inntekten Skyscanner får fra våre partnere. Dette betyr vanligvis en utbetaling på litt over en krone, men individuelle utbetalinger kan være på opptil 10 kroner - ikke iSale.

Gullbrev - program ID 223683
Gullbrev.no er et norsk selskap som ble etablert i 2010. Gullbrev.no har også kontorer i Sverige og Finland. Gullbrev sitt mål er å tilby privatpersoner en ny, enkel og smart måte å selge sitt gull på – nemlig på nettet! Ta del i Gullbrevs affiliateprogram og tjen 110 kroner for hver kunde som bestiller et gratis Gullbrev - ikke iSale.

Lykke til!
 
Sist redigert:

metallian

Medlem
Noen andre som har problemer med skyscanner? Får widgeten fint opp på siden, men når jeg tester en link der får jeg denne:

"This link is not active, please inform the webmaster. If you are the webmaster please contact your local TradeDoubler Support.

TradeDoubler"
 

TradeDoublerNO

Tradedoubler
Er du sikker på at du har hentet ut widgeten fra en site som er godkjent? Du må gå inn på programmet, velge siten som er godkjent for Skytracker og deretter hente ut widgeten via lenken under informasjon.
 

metallian

Medlem
Heisann, fikk svar på mail ang dette nå-jeg har nok hentet ut koden før søknaden var behandlet-fikk ny kode på mail og den fungerer som den skal :)

Svarmailen man får ved søknad inneholder forøvrig samme teksten som for andre programmer " Du kan allerede nå legge ut bannere og lenker på nettstedet ditt. Provisjon vil bli utbetalt dersom du blir godkjent som affiliate."

Denne burde muligens endres evt burde dette legges inn i programinformasjonen?
 
Topp