Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nye Analytics - overview på daglig basis

muffins

Medlem
Nå har Google tilsynelatende fjernet muligheten for å få opp en oversikt av alle nettsidene på kontoen (Overview/Account Home), med resultater på daglig basis.

Finnes det en mulighet/fix for å hente ut disse tallene/kunne bruke gamle Analytics? Skjønner virkelig ikke hvorfor Google fjerner muligheten for å bruke gamle Analytics på akkurat dette punktet. Er jo relativt tungvint å måtte gå inn på hver enkelt site manuelt for å hente ut daglige tall. :rolleyes:
 

Bjørnar

Gründer
Du har foreløpig en link til gammel analytics i bunnen av siden, i footeren.

Ellers savner jeg nøyaktig det samme; en kjapp brief over alle nettsidene.
 

muffins

Medlem
Yes, denne fungerte gull tidligere, men nå blir jeg kun videresendt til individuell rapportering for den første nettsiden i listen ved å gå via denne linken (dog i gamle GA). Trykker jeg igjen på "Analytics-innstillinger" som tidligere har sendt meg til ønsket side kommer jeg til overview-siden, men denne gangen i nye GA. Man får jo litt tall her også, men kun for siste 30 dager, og kun unike besøkende (ingen bounce rate osv).
 

muffins

Medlem
Jeg endte opp med å sette opp en egen løsning med Analytics API'et (PHP/cURL). Om noen er keen på source-code for å sette opp noe lignende på egen hånd, så er det bare å sende en PM.
 
Topp