Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nye annonsepriser/pakker Glabladet

Sindre

Medlem
Heisann, ville bare informere om at i morgen, torsdag kl. 16:00, selger jeg annonser igjen på Glabladet.

Glabladet er en blogg som handler mye om blogging, internettmarkedsføring, tjene penger på nettet, og har mange lesere innenfor dette. I juli 2010 hadde jeg over 300 000 sidevisninger på Glabladet!!!

Jeg har skrevet to innlegg i forbindelse med de nye annonsepakkene jeg tilbyr på bloggen:

Annonsering på Glabladet - mer attraktivt enn noensinne?

Annonsepriser og pakker: Sannhetens øyeblikk

Det siste skrev jeg akkurat nå.

Prisene og pakkene er litt komplekse, men her er hva det koster for én måned.

* Posisjon 1 og 7 – 468x60px: 1000,- (Totalt inkl. mva: 1250,-)
* Posisjon 2 – 300x250px: 800,- (Totalt inkl. mva: 1000,-)
* Posisjon 3 – 125x125px: 400,- (Totalt inkl. mva: 500,-)
* Posisjon 4 – Peel Away Ad: 600,- (Totalt inkl. mva: 750,-)
* Posisjon 5 – Tekstlinker m/beskrivelse: 300,- (Totalt inkl. mva: 375,-)
* Posisjon 6 – 468x400px: 400,- (Totalt inkl. mva: 500,-)

MEN..! Det er her det blir spennende, fordi jeg tilbyr noen flotte pakker som innbyr til annonsering i flere av disse plassene på én gang. Pakkeprisene blir billigere enn om du skulle ha annonsert på de samme plassene individuelt. I tillegg er det mulig å bestille for 3 mnd eller 6 mnd (noe som gir enda mer rabatt, jo lenger du bestiller for).

Derfor: Sjekk ut de nøyaktige pakkene og beløpene på annonsesiden min.

Har dere spørsmål og tilbakemeldinger er det fint hvis dere stiller dem i kommentarfeltet til mitt siste innlegg. Anbefaler å lese gjennom begge innleggene også. Håper jeg har fått med all nødvendig informasjon, det har vært en lang dag og gått litt fort i svingene.

Annonseposisjonoversikt:

kampanje_aug2010.gif


Mvh

Sindre Låstad
- Still going strong @Glabladet ;)
 
Topp