Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nye Blogglisten.no

Travellingman

Nettgrunder
Da har de lansert ny versjon av Blogglisten.no, og da må man registrere sine blogger på nytt med mindre de er blogg.no blogger.

Skal man registrer en ny blogg må man skrive et nytt innlegg og legge inn en verifiseringskode. Dette har jeg nettopp gjort på en blogg, men tror dere att verifiseringen lykkes? Neida, får bare feilmelding Verifisering mislyktes. Vennligst prøv igjen. Ta kontakt med support på hjelp@blogg.no om problemet vedvarer.

Noen andre som har prøvd?
 

Travellingman

Nettgrunder
Har vært i kontakt med support og vi fant ut av det. Jeg la verifiseringskoden nederst i innlegget og da kom den ikke med fordi Blogglisten sjekker dette via RSS. Og jeg har stilt inn min RSS på akkurat denne bloggen til å kun hente ut en ingress av postene.
Så jeg la koden inn på nytt øverst i innlegget og republiserte det, da ble bloggen kjapt verifisert og jeg kunne gå videre og opprette en konto. Koden er forøvrig ikke synlig for det blotte øyet, men om du vil kan innlegget slettes etter verifisering.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Testet dette for moro skyld nå. Fikk den samme feilen. Brukte verifiseringskoden i mitt siste innlegg og la det i toppen. Funka ikke. Publiserte et nytt innlegg med koden øverst, men samme feil. Skitt au.
 

Travellingman

Nettgrunder
Fikk feilmelding igjen i dag på en ny side jeg skulle legge inn. Men på andre forsøket la jeg koden helt i topp, over en liten tekst jeg hadde. Da fikk jeg verifisert. Så det enkleste er vel ikke å ha noe tekst i innlegget i det hele tatt, kun koden ;)
 
Topp