Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nye Google Analytics - se destinasjonsside fra ulike trafikk-kilder

zapotek

Medlem
Her forleden tok G bort muligheten for å bruke gammelversjonen av Google Analytics. Greit nok det, men sliter litt med en ting i det nye brukergrensesnittet. Når jeg velger Kilder->Henvisninger får jeg som før opp en liste over trafikk fra andre nettsteder. Øverst kan jeg velge "Destinasjonsside" for å se hvilke sider på min nettside de besøkende har landet på.

MEN, hvis jeg først klikker på en spesifikk trafikk-kilde først (f.eks. Facebook), kan jeg ikke velge "destinasjonsside" fra denne ene kilden. Jeg kan kun velge destinasjonsside når jeg ser på listen over alle "henviserne", MAO. jeg kan ikke se hvem som kommer fra hvilken side og til hvilken side på mitt nettsted.

Vet dette var ufattelig knotete forklart, men om noen skjønner hva jeg mener og sitter på fasiten, blir jeg svært glad for løsningen :)
 

JoachimO

Medlem
Se på "knappene" over lista når du går inn på en henvisningsside

Sekundær Dimensjon > Traffikkkilder > Destinasjonsside
 

zapotek

Medlem
Se på "knappene" over lista når du går inn på en henvisningsside

Sekundær Dimensjon > Traffikkkilder > Destinasjonsside

Det er bare det at denne knappen ikke er der når jeg går inn på den enkelte trafikk-kilden. Den er der kun når jeg ser listen over ALLE henvisningsnettstedene. Klikker jeg på f.eks. Facebook, så er det borte vekk.
 

muffins

Medlem
Jeg så her om dagen at gamle Analytics tilsynelatende var fjernet, men så var det kun linken som hadde blitt flyttet. Om du ser nede i footer ligger "Old version - Reporting" (gjør ihvertfall det her i gården).
 

zapotek

Medlem
Jeg så her om dagen at gamle Analytics tilsynelatende var fjernet, men så var det kun linken som hadde blitt flyttet. Om du ser nede i footer ligger "Old version - Reporting" (gjør ihvertfall det her i gården).

Aha, det var der de hadde gjemt den ja! Takker :)
 
Topp