Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nye hjemmesider

flyttesentralen

New Member
Bud og Transportfirma som startet virksomhet i Oslo fra og med 15.juli trenger nye hjemmesider.

Dette er viktig for oss:

- Logo (Må være enkel og uten at den er for "flashy")
- Sidene vil ikke redigeres ofte men må likevel være brukervennlige når vi ønsker å legge inn ny informasjon. (Vi ønsker å gjøre det selv, ikke ved å sende en mail til noen som endrer det for oss)
-Det må integreres en volumkalkulator
- Den må være søkemotorvennlig og vi må kunne innhente statistikk uten å installere noen tredjepartsprogrammer

Alt bør være ferdig 10 dager før selskapet åpner, altså 5.juli +/-
 

Dag Frogner

Supermedlem
Har dere et budsjett på dette?

Det er litt enklere for oss når vi vet sånn ca hva dere er på jakt etter, da det er folk her inne som lager nettsider for 2000,- og folk som tar 20.000,-

Og èn uke er veeeeldig kort frist, spesielt på sommeren.
 

flyttesentralen

New Member
Når du sier helt urealistisk tror jeg du snakker mer for deg selv enn andre. Dog er jeg klar over at det er liten tidsfrist, men helt urealistisk, neppe!

Fått noen tilbud nå der flere er veldig interessante. ser på det i morgen.
 
Hei og gratulerer med nytt selskap. Jeg og min partner etablerer oss i det norske markedet nå og kan tilby dere nye hjemmesider til kr. 2990,- (vil brukes som referansesider hos oss)

Vi kan også være behjelpelig med å sette opp egen Facebookside for dere, lage visittkort, reklamemateriell og bistå dere med tips for markedsføringskanaler. Ta gjerne kontakt for mer info.
 

flyttesentralen

New Member
De fleste tilbud (9totalt) ligger i samme "gate" prismessig +/- et par tusen. Tilbudet fra Torstein Opperud på 20.000 + mva er det som skiller seg ut.
 

Tonny Kluften

Administrator
Bare så det er sagt. Et par tusen er for billig til at du får en proff leverandør som kan følge opp. Design kan også bli veldig mediokre. Ikke-profesjonelle kan levere til 2000kr og oppfølginga blir deretter. Husk på det hvis dere er seriøse med denne nettsida.
(Og nei, jeg har ikke lagt inn tilbud).

Vurder selv på hva bud og transportfirmaet deres kan levere for kr 2000 i forhold til hva dere kan levere for 20000, forholdene er akkurat de samme i web-bransjen. Du får hva du betaler for, tenk på det selv om det skulle komme argumenter om annet...
 

JoachimO

Medlem
Det er egentlig ganske enkel matte. For at det skal være liv laga å levere nettsider til 2-3000 kroner må selv en designer som jobber helt for seg selv pumpe ut 15-20 nettsider i måneden for å gå rundt økonomisk etter skatt og utgifter. Med mindre de driver med det på si, og da blir oppfølging, tilgjengelighet og slikt deretter, og ikke minst kvaliteten når man har en dag eller to på seg til produksjonen.
 

flyttesentralen

New Member
Enig med deg Joachim men tviler på at 7 av 9 driver med dette på si. Og det er stor fordkjell på 10.000 kr og 25.000 kr. Tilbudet fra Opperud er bare alt for drøyt
 

peterandrej

pensjonert moderator
Når du sier helt urealistisk tror jeg du snakker mer for deg selv enn andre. Dog er jeg klar over at det er liten tidsfrist, men helt urealistisk, neppe!

Fått noen tilbud nå der flere er veldig interessante. ser på det i morgen.

Jeg snakket nok for meg selv, ja. Beklager.

Jeg tror det er fullt realistisk og mulig å få opp en nettside på 2-3 dager når du er ute etter nettsider til pluss/minus et par tusen kroner. Det er ikke bare realistisk, det er til og med noe du bør kunne forvente i denne prisklassen.
 

flyttesentralen

New Member
Ingen har sagt jeg ønsker hjemmesider til pluss minus 2000 kroner. Tilbudene jeg har fått ligger røflig på 6-10k og det ser jeg på som helt normale priser for en helt ok siden. Så har du de som virkelig oksekn***er kundene og mener at alle under deb prisklassen er amatører.
 
Topp