Nye tråder

En tråd i 'Ris og ros til WF' startet av erlsae, 24 Des 2014.

1. erlsae

erlsae Medlem

Hei,

Jeg finner det vanskelig å finne nye tråder som har blitt opprettet her på forumet. Er dette en funksjon som kan legges til?

2. Travellingman

Travellingman Nettgrunder

Klikk på nye innlegg linken vel?

3. Jens1986 Medlem

Da får man opp både nye og gamle tråder. Det han er ute etter er nylig opprettede tråder. Ja, det er mulig å få til med en ekstra plugin. Se forumet i signaturen min, som også er XF.

4. Steve Cash

Steve Cash Medlem

Uleste innlegg får en jo opp ved å trykke på lenken "Nye innlegg" i toppmenyen, den er til og med merket med antall uleste innlegg i rødt, det antar jeg at trådstarter har sett, ja. Men hvis en først har lest innlegget og lukket det, så er det ikke så enkelt å finne det igjen. I alle fall har ikke jeg funnet noen annen metode enn å merke hele forumet som lest og gå inn igjen på "Nye innlegg". Da vises undersiden "alle nylige innlegg". Og den lenken som gjemmer seg der ønsker jeg at kan legges synlig i toppmenyen.

5. erlsae

erlsae Medlem

Problemet er at nye tråder kan forsvinne i mengden av antall nye innlegg som har blitt publisert. I tillegg til at det er lettere å klikke seg inn på nye tråder og lese der ifra. Jeg ser på denne muligheten som nødvendig!

6. Travellingman

Travellingman Nettgrunder

Har aldri savnet en slik funksjon og jeg er medlem på mange forskjellige forum. Bruker alltid nye innlegg og så filtrerer jeg raskt ut det som ikke jeg vil lese ;)

7. picxx Well-Known Member

8. Marius_J

Marius_J Medlem

Syns heller ikke det er noe problem :) Liker dette forumet bedre enn det gamle :)

Tonny Kluften liker dette.
  9. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Hei erlsae, skjønner problemet ditt. Men det er ikke et kjempeproblem syns jeg, og tanken er å holde forumet så standard og enkelt som mulig så jeg kommer ikke til å legge inn dette nå.

erlsae liker dette.

Del denne siden