Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nyhetsbrev fra Søkeord.no

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg regner med det ikke blir slik som med bloggfeeden din, hvor man plutselig faar reklame for badestamper og lignende?

Har naa uansett meldt meg paa..
Jeg var så dum at jeg *delte* Feedburner-konto mellom en testblogg (som ganske riktig var helt besatt av badestamper og massasjekar) og søkeord.no-bloggen.

Det tok meg ganske lang tid å finne ut at det var dette som var feilen.

Så beklager badestampspam. Jeg kan ikke love at nyhetsbrevene skal komme ut riktig hver eneste dag, men jeg kan love at de blir helt badestampfrie!

(Spådom: Om én uke vil denne tråden ranke øverst på Google på ordene "badestampspam" og "badestampfrie").
 
Sist redigert:

srm

Medlem
Hver dag? Her setter vi lista høyt! Synes selv en uke går på 1-2-3, jeg...
Men klarer du det, er det selvsagt imponerende frekvens.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Hver dag? Her setter vi lista høyt! Synes selv en uke går på 1-2-3, jeg...
Men klarer du det, er det selvsagt imponerende frekvens.
Hallo! :) Ikke uten grunn at de kaller meg "fritidsmannen".

Jeg sitter jo heime og driver med dette hele tiden. For meg er det terapi å få ting ut av hodet og ned på et ark eller en blogg. Så hvorfor ikke sende tankene videre ut til spesielt interesserte?

Jeg vil selvfølgelig veldig gjerne ha tilbakemeldinger på det jeg sender ut.
 

picxx

Well-Known Member
Eneste jeg har å utsette på nyhetsbrevet dit mappis er at du burde forandre e'en i headingen til é :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Siden du nå er her å reklamerer på nyhetsbrevet ditt Gomlers, så vil jeg utnyte sjansen til å komme med en klage! En gang så jeg at navnet mitt var skrevet feil.. det sto Kennet. Går ikke de greiene automatisk? :p
 

Gomlers

Member
Siden du nå er her å reklamerer på nyhetsbrevet ditt Gomlers, så vil jeg utnyte sjansen til å komme med en klage! En gang så jeg at navnet mitt var skrevet feil.. det sto Kennet. Går ikke de greiene automatisk? :p

Nei, jeg skriver og sender alle manuelt :p

.. vel, det var løgn. Det går automatisk.
Men sinnsykt merkelig at det kom ut Kennet og ikke Kenneth da, jeg trodde også sånt gikk helt automatisk, iallefall gjør ikke jeg aller mest for å få navnet riktig. Melder man seg på som surrehue, vil det stå: "Hei surrehue"! osv..

Mulig getresponse ikke er automatisk allikevel da, at det sitter en fyr som er ansatt til å sende ut alle mailene manuelt ;) haha, det skulle tatt seg ut.

brukernavn: Nei Kenneth er ikke automatisk! Han er en virkelig person han.. trodde du han var en type IRC bot igjen nå da?
 
Sist redigert:
Topp