Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nyhetsmail "problem"

T SL

Active Member
Vi bruker Aweber til optin, men sender ikke til adresser som ikke er (double) opt-in. Dersom du skal sende mye mail ville jeg kikket på løsnigner som tilbys av f.eks. Amazon.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Før jeg sjekket sendy sendte vi ut epost til kunder i ny og ne for hånd.
Satt opp avregistrer.no for å fange opp folk som ikke ville ha mer epost (ja, vi har bygget opp en epost-liste på den måten, men nei den er ikke til salgs, haha).

Sendy er et fint stykke arbeid - godt integrert med Amazon SES og den hjelper deg gjennom det man skal gjøre.
Veldig imponert hva man får for pengene.

Sendy +Amazon SES har jeg tenkt å bruke til å sende ut til våre kunder på.
Sendy +SMTP har jeg tenkt å bruke for å sende ut epost til arbeids-adressene i enhetsregisteret - hvis det blir aktuelt noen gang (det skal jeg ta i såfall laaaaaaaaaangsomt og det kommer til å gå måneder før den har jobbet seg gjennom listen).
 

Liandrian

Medlem
Vi har en løsning som går på dette med at vi sender nyhetsbrev med 0,08 sekunders mellomrom nettopp for å unngå at man blir "stemplet" som spam-mail utsender. Vi har satt en løsning som har maks 5.000 mailadresser som kan sendes ut samtidig. Men det mange av våre kunder gjør er at de sletter da de 5.000 de har sendt til og laster opp ei ny liste med 5.000.

Ja, dette er mer tungvint men det sørger for to ting; Det ene er at det har en høyere terskel for å bli godkjent av mottager som ikke-spam og det andre er at man kan bruke dette verktøyet over lengre periode uten at man trenger å være redd for om det dukker fram eller ikke.

Ta kontakt hvis det er noen av dere som er intr i å prøve...
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg har brukt ymlp.com i mange år, men nå har Domeneshop stemplet dem som spammere og jeg mottar ikke epost sendt ut fra ymlp.com til domeneshop-eposter. ymlp.com krever ikke dobbelt opt-in og jeg ville vært forsiktig med å bruke slike tjenesteytere som ikke krever dobbelt opt-in fordi de kan stemples som spammere, med rette.
 
Topp