Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nystartet nettbutikk, trenger tips

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Hei! Nå har jeg fått butikken min "live" og lurer på om det er noen som har lyst å ta en titt og komme med tilbakemelding om hva dere syns. Tips og konstruktiv kritikk er varmt velkommen. Jeg er helt ny i faget, men er sulten på å lære og å bygge opp en skikkelig bra butikk over tid. Dessuten er det utrolig gøy å holde på med! Takk til dere som oppmuntret meg her inne til å sette i gang.
Tilbakemeldinger tas imot med takk:)
Butikkens adresse er Kjøp billige USB gadgets & dingser her!
 

Grooo

Medlem
Kule bilder på kategoriene på gavetips, - tror det er en smart løsning som får vist fram litt av produktene. Jeg viste liksom ikke helt hvor jeg skulle fortsette og titte etter å ha sjekket kontaktsiden og om oss som alltid er det første jeg sjekker hos en ny butikk jeg er innom.


Du skriver om varelager i utlandet og at flere varer sendes derfra, - men jeg får ingen info om det da tilkommer toll på produktene?!
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Takk for feedback. Ja, jeg burde kanskje skrive noe info om toll. Bra tips!
jeg ser også nå at jeg burde flytte kontaktinfo fra "om oss" til "kontakt oss".
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Jepp, da har jeg gjort det litt tydeligere i teksten "Om Oss" og skrevet informasjon om toll. Ser du andre ting som burde vært anerledes så er det bare å si fra. Takker for hjelpen.
 

paal_erik

Medlem
Kikket innom nettbutikken din. Klikket på noen varer for å "handle" og det som irriterer meg litt er at man på alle varer på klikke på varen eller "les mer" før jeg kan legge den i handlekurven.

For meg er dette et klikk for mye. Jeg ville hatt mulighet for å legge den rett i handlekurven uten å gå via "les mer".
 

MortenHake

Medlem
Kikket innom nettbutikken din. Klikket på noen varer for å "handle" og det som irriterer meg litt er at man på alle varer på klikke på varen eller "les mer" før jeg kan legge den i handlekurven.

For meg er dette et klikk for mye. Jeg ville hatt mulighet for å legge den rett i handlekurven uten å gå via "les mer".

Ja, man mister nok en liten prosent kunder på det også.

Også skal visst "Legg i Handlekurven" selge bedre enn "Kjøp".

Ellers syns jeg det er en god start. Jeg syns det ser litt rotete ut, spesielt mtp de scrollende bildene i midten der. For mange elementer (nå skal ikke jeg si så mye som har en relativt rotete side selv). Kult at du har blogg relatert til butikken også.

Jeg ville byttet fra hvite knapper til noe som appelerer mer.

my 2 cents, lykke til!
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Takker for konstruktive tilbakemeldinger. Jeg skal ta en runde og se om jeg kan gjøre den mindre rotete og eksperimentere med andre farger på knappene.
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Hi Phillip,

Thank's for the video review, that was very helpful! I'll definitely take into consideration the things you point out. Have a great weekend! :)
 
Helt klart en del tips her du bør ta med deg. Det å gjøre nettbutikken mer personlig er helt klart en god idee.
 
Topp