Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt Design - Tilbakemeldinger Ønskes

PAXUH

New Member
Hei,

Jeg ønsker tilbakemelding på det flonkende nye designet mitt som du finner ved å klikke her. Intensjonen har vært å bruke enkel struktur, gjøre det mest mulig brukervennlig samtidig å ha en profesjonell design.

Kom gjerne med ris & ros :)
 

picxx

Well-Known Member
Regner med det skal oversettes til norsk :D

Ellers så det flott ut :)
 

PAXUH

New Member
Takk for det. Jeg setter pris på positive tilbakemeldinger.

Engelsken er kun plassert der sånn midlertidig, men jeg kan forsikre deg om at den kommer etterhvert til å bli erstattet av godt norsk. Bokmål vel og merke, hvis du var i tvil på det;)

Jeg vurderer også å erstatte tekst-boksen som befinner seg under hoved navigasjonen med en eller annen form for ticket, som skal gjøre det klart for alle besøkende om hva nettsiden egentlig handler om. Hva ville dere synes om det, ville det passet bedre inn enn det allerede eksisterende boksen?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Var ikke saa ille den der!

Kunne gjerne tenke meg saa se en annen font, den du bruker naa er litt kjedelig synes jeg. Blir spennende aa se hvordan siden blir naar du har konvertert den til HTML!
 

webpiken

Medlem
Ja, min største innvending er også fargene. Slik det er nå får jeg assosiasjoner til erke-amerikanske sider.

Med andre farger vil siden blir ganske fresh og innbydende tror jeg.
 

PAXUH

New Member
Jeg kan gå med på at fargene som er brukt på det nåværende tidspunkt kan virke litt strenge, og jeg vil ta dette til evaluering og kanskje erstatte de med mer positive farger som f.eks himmelblått, lysegrønt e.l. Eller kanskje dere har andre meninger på hvilke farger og fargestruktur nettsiden skal inneholde. Jeg er selv veldig usikker angående dette, men jeg er åpen for forslag. Men i første omgang vil jeg implementere dette designey med de gjeldende fargene.
 
Topp