Nytt domene PR7

Frode

Medlem
Kjøpte et relativt godt domene for et par uker siden, holder på å lage siden og den har allerede PR7, men er ikke indexert av G... Sjekket YSE og finner ingen innlinker.

Det har helt sikkert vært registrert tidligere. Noen som har et godt forslag?

Sist redigert:

Tonny Kluften

Administrator
Hvis du har tenkt å beholde PR7 bør du finne det gamle innholdet og legge det inn igjen. Gamle domener med høy PR mister ofte all PR når man fjerner alt det gamle innholdet. Ikke forvent noen supereffekt fordi domenet har hatt PR7.
Men finner du ingen innlenker så har ikke domenet PR7 uansett. Kjøpte du det i den tro at det hadde PR7?

Frode

Medlem
Registrerte det på domeneshop, fordi jeg ville ha domenet. Det var etterpå jeg så at det hadde PR7. Bruker en FF addon som stemmer i 99,9% av tilfellene, men kan det være at den ikke stemmer i dette tilfellet?

Har for så vidt ikke den minste anelse om hvordan jeg skal kunne finne det gamle innholdet i så fall...

Men hvis dette er reelt kan jeg bruke siden for å linke til noen av mine andre tenkte jeg.

clinton4

Medlem
Domenet har sikkert vært videresendt med en 301 til et eller annet domene med PR7 før domenet ble slettet.

Topp