Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt grensesnitt hos Tradedoubler

pleb

Medlem
Hvordan bytter man egentlig til "Denne uken" i stedet for "Siste 7 dager"? :)

Det er et tannhjul rett under "Kontobalanse"-tallet, der kan du velge.
 
Sist redigert av en moderator:

webpiken

Medlem
Nå har de gjort noe rart - om jeg kjører "Salg og registreringer"-rapporten får jeg ikke med kommisjon, som pleide å stå helt til høyre for hver enkelt transaksjon.

Er det slik hos dere andre også?
 

i-net

Medlem
Jupp... Samme her... Sikker på at det har vært problemer der inne i det siste. Men de må seriøst få tilbake "kommisjons" kolonnen igjen. "Order Value" gir ikke noe mening å se på.
 

Joakim@TD

Medlem
Hei folkens,

Det stemmer at den siste lanseringen har bydd på problemer, og det jobbes intenst med å finne ut hva som fikk dette til å skje.

Det var tidlig snakk om en roll back, men det løser ikke problemet ved neste lansering siden testmiljøet ikke plukket opp denne feilen. Så de har fått i dag også til å finne ut hvor feilen ligger.

Skulle de ikke finne ut av det, vil det bli gjort en roll back - mest sannsynligvis i natt.

Beklager på det sterkeste irritasjonen dette medfører.
 

pleb

Medlem
Flott!

Men er det slik at om jeg velger "Denne uken" i stedet for "Siste 7 dager", så blir den sånn for evig? Skulle gjerne hatt en lagringsfunksjon der. Nå i dag har den bare hoppet frem og tilbake ukontrollert (bug?).

EDIT: nå virker det som den er konstant på "siste 7 dager"-opplegget. Kan du fikse det for meg til å være konstant på motsatt? Går det? nick: plebinho

:)
 
Sist redigert:
Flott!

Men er det slik at om jeg velger "Denne uken" i stedet for "Siste 7 dager", så blir den sånn for evig? Skulle gjerne hatt en lagringsfunksjon der. Nå i dag har den bare hoppet frem og tilbake ukontrollert (bug?).

EDIT: nå virker det som den er konstant på "siste 7 dager"-opplegget. Kan du fikse det for meg til å være konstant på motsatt? Går det? nick: plebinho

:)

Ser ut til at det var en feil i dag, som nå er rettet opp..
 
Topp