Nytt norsk affiliatenettverk

En tråd i 'Affiliate-programmer' startet av Conma, 12 Nov 2017 kl 12:11.

1. Conma New Member

Hei!

Vi har startet et nytt affiliatenettverk i Norge. Vi søker i første omgang etter annonsører. Ønsker å få en del på plass før vi begynner å rekruttere affiliates. Det er helt risikofritt å bli annonsør da du kun betaler for faktiske salg, så ta kontakt! :)

Sist redigert: 16 Nov 2017 kl 19:36
  2. Martin Ravndal

Martin Ravndal Medlem

Velkommen til Webforumet! :)
    Alltid spennende med nye nettverk!

Har noen spørsmål..
    - Hvorfor utbetaler dere provisjon kun igjennom PayPal?

- Om en publisher tjener kr. 1000 på en annonsør, og annonsøren ikke betaler fakturaen fra dere på 2 mnd. Får ikke vi utbetalt vår provisjon før 2 mnd da?

- Hva skjedde med nettbutikken deres qstore?

Tips:
    - Ha med bli kjent med oss info, hvem er personen(e) bak selskapet?
    - E-postadresse/ Skype om det brukes?

Ønsker dere ihvertfall lykke til, og blir spennende å følge med fremover! :)

3. Conma New Member

Hei!

Vi kjører alle ut- og innbetalinger via Paypal for å gjøre det enklest mulig for alle parter. Programvaren vi benytter har også Paypal integrert slik at det er enkelt å jobbe med dette.

Ja, annonsøren må betale sin faktura for at vi skal betale ut, men de er pliktig til å betale innen forfall for å være annonsør. Dette er vanlig innen bransjen.

Vi velger å ikke lenger drifte Qstore for å satse på affiliatenettverket.

Skal ta tipsene i betraktning, og tusen takk for tilbakemeldingen. :)

4. Marius_J

Marius_J Medlem

Første jeg tenker på er hvorfor nettsiden er laget i wix.

5. geb New Member

Vet dere overhode hva dere holder på med? :p

6. René Munthe Eik Medlem

Det det var ikke særlig konstruktivt.

7. Conma New Member

Hei! Ser ikke helt problemet med Wix? Så lenge vi har et fullverdig system som fungerer.
    Det er greit med kritikk, men konstruktiv kritikk er å foretrekke. :)

8. zapotek

zapotek Medlem

Paypal tar vel 3,4% for dette?

9. Bjørnar

Bjørnar Gründer

Som annonsør orker jeg ikke sette opp masse sporing og drit, før det er publishere på plass. Da velger jeg jo heller et av de andre nettverkene. Og betaling via PayPal, det virker shady. Jeg fant også lite informasjon for annonsører.

10. Conma New Member

Vi har sett på Paypal-løsningen og vurderer å bruke vanlig fakturering i stedet.

Forstår at det ønskes publishere på plass, men det er også vanskelig å få dette uten annonsører. Alle nettverkene har vært i en startfase en gang, så vi må bare fortsette å jobbe med å få både annonsører og publishere på plass.

11. Andreas Hatlem

Andreas Hatlem Aktiv

Jeg ville oppdatert til Pro-versjonen, så du kan få ditt eget domene for kontrollpanelet.

12. geb New Member

Kall meg kynisk, men jeg er bizman og jeg spår at dette går i graven. La oss se om et par år. (Fremtidige du som quoter meg, jepp!)

Sist redigert: 16 Nov 2017 kl 21:12
  13. geb New Member

Der tror jeg du tar feil. Etter min mening var det veldig konstruktivt. Hvis du konstant hører hvor flink du er når du ikke er det, hvordan kan du da progresse videre og oppnå målene dine? All kritikk er konstruktiv kritikk i biz format.

Ville du ha avfeiet kritikk fra en kunde også hvis det ikke var konstruktivt for deg?

14. René Munthe Eik Medlem

Kan du forklare på hvilken måte den komentaren din er konstruktiv @geb ?
    Hva får man ut av den? Det hørtes mer ut som en oppfordring til å gi opp det hele. Hadde vært bedre om du underbygget kommentaren med noe konkret som de evt kunne ta tak i

15. barentshavet Active Member

Hvorfor er Paypal shady? Jeg får ofte utbetalt gjennom Paypal som affiliate.. Det er faktisk meget intuitivt når jeg kan velge PayPal for da får jeg alle betalinger som affiliates samlet på ett sted, og overføring til bankkonto tar 1 virkedag.

PayPal er vel en av de minst shady aktørene der ute.

Thor Erik Just Olsen liker dette.

Del denne siden