Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt unikt antityveri program (app) for Android mobiltelefoner m/domener

grunder

Medlem
Vurderer å selge et ganske unik program til mobiltelefoner med Android oprativ system.

Vurderer å selge fordi jeg ikke har tid eller råd til å begynne med markedsføring Jeg driver et taksikrings firma og utvikler andre typer apps for mobiltelefoner. Har rett og slett for mye på gang.


Funksjoner:
- Når simkort blir byttet av en tyv, vil du iløpet av et minutt ha tilgang til telefon nummeret til tyven og hvor tyven befinner seg.
- Mister du mobilen kan du spore den opp ved hjelp av GPS på samme måte som ved tyveri.
- Finner du ikke mobilen din, kan du, via vår webside, sende en beskjed til mobiltelefonen din om å spille av en forhånsprogramert alarm, slik at du kan høre og finn den.

Hvis du har hørt om noe lignende, kan det stemme. Men det unike her er det vi mener er det meste spennende, det at man får tilgang til tyvens mobiltelefon nummer.

Appen er ferdig og klargjort for salg i hele verden gjennom android marked ( https://market.android.com/details?id=com.kepassa.safeorsorry&feature=search_result ). Det kommer med 2 stk domener. Best Android Phone GPS Tracking App, Software- Find Lost Android Phone | Safe or Sorry og Safe or Sorry : Home

Kom gjerne med et tilbud.

Kun seriøse henvendelser ønskes.

FINN.no - Mulighetenes marked
 

grunder

Medlem
For å være helt ærlig, så aner jeg ikke. Men jeg selger den ikke for mindre enn det jeg brukt for å lage den. Da tar jeg den heller selv ;)

Jeg har brukt ca 100 000kr på å lage den. Men selger jeg den for 100, så skal jeg sitte igjen med eierandel.. Det er stort potensialet her. Er i samtaler med en norks gren av et dansk forsikrings selskap som er interessert. Så mulighetene er her både med privat kjøp og bedrift.
 
Topp