Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nyutviklet tjeneste vurderes solgt - enormt potensiale

NewEarth

Medlem
Denne nettsiden/tjenesten vurderes solgt pga. manglende kompetanse rundt nettsidedrift og utvikling. Jeg vil at prosjektet skal få komme til sin rett. Et annet alternativ er et samarbeid der vi deler ansvar 50/50, hvor jeg bidrar med kunnskap rundt prosjektets eksistensgrunnlag og samarbeidspartneren bidrar med kompetanse rundt nettsidedrift. Dette er en helt nyutviklet tjeneste som enda ikke er markedsført det minste grann. Tjenesten går ut på å forandre verden til det bedre når det gjelder de høyaktuelle problemstillingene klima, krig og fattigdom, og gir personer fra hele verden sjanse til å ta sitt individuelle ansvar gjennom et medlemsskap på nettsiden. Inntekter på nettsiden vil være medlemsskap, donasjoner og eventuelle annonseinntekter.
Utgifter er hosting.

Ideen i seg selv har stort potensiale til å få oppmerksomhet blant folk fra alle verdens hjørner, og i media. Det medfølger en markedsføringsplan som enda ikke er satt til livs, som kan få nettsiden til å ranke høyt på alexa.com, digg.com og bli omskrevet i nasjonale og internasjonale media. Tjenesten er egnet til å kunne markedsføre seg selv gjennom deling når den har blitt oppdaget.

Du har sjansen til å sikre deg en idè og en nettside med enormt potensiale, før den er blitt markedsført. Hvis markedsføringsplanen settes igang så vil medlemmer strømme til og prisen vil bli mye høyere.

Nettsiden og tjenesten kan tilpasses og finpusses iforhold til overtakerens behov om ønsket. Du bør ha et engasjement når det gjelder å forandre verden til det bedre. Seriøse bud på PM vurderes.
 

NewEarth

Medlem
Alt er laget av oss. Lignende sider finnes ikke.
At den ikke har medlemsmasse enda er jo av den enkle årsak at den ikke er markedsført enda. Det er ikke gjort noe som helst for å tiltrekke seg medlemmer. Formålet med nettsiden er å drive med arbeid som bidrar positivt i verden, og som andre organisasjoner ta ut ønsket lønn, bare ikke ta ut overskudd da det fungerer som en non-profit tjeneste. Akkurat på samme måte som andre veldedige organisasjoner.

Ser ikke helt hvorfor dette skulle fremkalle negativ respons. Er det ikke greit å be om seriøse bud på noe som er nyttig for verden, og som jeg har brukt mye tid og penger på? Ideen har stort potensiale både sett utifra et veldedig perspektiv, og fra de som jobber i organisasjonen sitt perspektiv.
 

Anders

Medlem
Du må nesten gi oss hva du ser for deg av pris her. Jeg kan sette meg ned å lage denne siden i løpet av 3-5 timer med innhold. 17 medlemmer kan jeg også skaffe på relativt kort tid.

Hva annet av nettsiden og de 17 medlemmene kan du tilby av verdi?
 

NewEarth

Medlem
Du må nesten gi oss hva du ser for deg av pris her. Jeg kan sette meg ned å lage denne siden i løpet av 3-5 timer med innhold. 17 medlemmer kan jeg også skaffe på relativt kort tid.

Hva annet av nettsiden og de 17 medlemmene kan du tilby av verdi?

17 medlemmer er jo verdt 170 dollar, så du sier jo selv indirekte at det er lett å få inntjening på nettsiden, med lite arbeid. Tenk hvis man får 10,000 medlemmer, og det er ikke spesielt mye om man tar i betraktning at den rettes mot hele verden.

Verdien ligger i idèen og den potensielle medlemsmassen idèen kan generere. Det er litt av sjarmen at nettsiden ikke skal være påkostet, så selvfølgelig kunne alle laget dette på relativt kort tid. Men så skal det også være sagt at det ligger en del koding i bånn her som ikke kan sees med det blotte øye.

Takk for alle bud så langt, jeg gir det noen dager til før jeg ser om jeg er villig til å selge ideen/nettsiden.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Verdien ligger i idèen og den potensielle medlemsmassen idèen kan generere.

Kan du forklare ideen på en lettfattelig måte her? Jeg tolker din "ide" dithen at du samler inn en del navn, skriver disse ut på et papir og så sender dette papiret til myndigheter/bedrifter/etc som et "bevis" på at en del mennesker synes det er dumt med forurensning og krig og sånn. Jeg tror jeg har sett denne ideen i bruk en del ganger før, men da kaller de det bare "underskriftskampanje" eller noe...

Har jeg misforstått ideen din?

Men så skal det også være sagt at det ligger en del koding i bånn her som ikke kan sees med det blotte øye.

Jaha? Hva da? (Hvis det er masse "usynlig" kode her, så kan jo det trekke prisen opp vettu, så kan være greit å få fram...)
 

NewEarth

Medlem
Kan du forklare ideen på en lettfattelig måte her? Jeg tolker din "ide" dithen at du samler inn en del navn, skriver disse ut på et papir og så sender dette papiret til myndigheter/bedrifter/etc som et "bevis" på at en del mennesker synes det er dumt med forurensning og krig og sånn. Jeg tror jeg har sett denne ideen i bruk en del ganger før, men da kaller de det bare "underskriftskampanje" eller noe...

Har jeg misforstått ideen din?



Jaha? Hva da? (Hvis det er masse "usynlig" kode her, så kan jo det trekke prisen opp vettu, så kan være greit å få fram...)

Hei, hyggelig at du vil lære mer om tjenesten. Ideen går ut på å samle forpliktelser fra individer verden over, slik at vi kan gjøre en positiv forskjell i verden. De personene som signerer forpliktelser betaler for et medlemsskap som dels kan sees på som en donasjon, og dels som betaling for tjenesten vi lager for dem. Folk liker å vise sitt individuelle ansvar når de ser at andre også gjør det, fordi de vet at hvis de deltar så vil de bidra til et prosjekt som kan skape en forandring. Som det fremkommer av nettsiden, så blir det mye mer enn en underskriftskampanje. Her bygges det et konsept rundt, der folk i større grad vil følge hva de forplikter seg om. Men underskriftskampanjer er bra i seg selv det.

Når det gjelder skjult kode, så er det bl.a en funksjon som sjekker om folk har betalt før vi aktiverer medlemsskapet på nettsiden. Et medlemsskap krever en signering av forpliktelsen. Nå har ikke jeg så mye peiling på koding, men det er iallefall noe av det jeg kan tenke meg at kan være skjult for folk. Men jeg kan få sjekket det opp om du er interessert i kjøp. Ta kontakt på PM.
 

NewEarth

Medlem
Hva ser du for deg at inntektene skal brukes til?

Som det fremkommer på nettsiden så skal inntektene brukes til å nå organisasjonens mål. Dvs. få flest mulig til å forplikte seg til handlinger som vil gagne verden. Dette betyr at inntektene kan brukes til videreutvikling av nettsiden, betaling av utgifter, lønne ansatte i organisasjonen, markedsføring m.m.
 

NewEarth

Medlem
Jeg tolker ideen din dithen at du skal bevistgjøre de som skriver under og at de kan bli mere beviste på hva de kan gjøre når de faktisk tar et standpunkt og skriver under og faktisk forplikter seg til å følge visse retningslinjer.
Stemmer dette eller er det i praksis en underskriftskampanje?

Det stemmer. Det er en underskriftskampanje innbakt i et konsept som gjør at folk forplikter seg og gjør en forskjell i verden.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Det stemmer. Det er en underskriftskampanje innbakt i et konsept som gjør at folk forplikter seg og gjør en forskjell i verden.

Kan du på en enkel måte forklare hvordan folk liksom "forplikter seg til å gjøre en forskjell"? Sender dere påminnelser i posten? Skal hver og en skrive under på en 'kontrakt' av et eller annet slag der det er konsekvenser involvert hvis man ikke gjør som man skal?
 

NewEarth

Medlem
Kan du på en enkel måte forklare hvordan folk liksom "forplikter seg til å gjøre en forskjell"? Sender dere påminnelser i posten? Skal hver og en skrive under på en 'kontrakt' av et eller annet slag der det er konsekvenser involvert hvis man ikke gjør som man skal?

Det blir selvsagt opp til enhver om de vil følge noe de skriver under på. Jeg tror de fleste ikke vil skrive under på noe, om de ikke kommer til å følge det, for det vil tære på samvittigheten, og man vil kanskje føle seg som en gratispassasjer. De fleste vil vel føle med seg selv at de faktisk bidrar til å løse sin generasjons utfordringer?

Evner denne nettsiden å gjøre folk mer bevisste på valg de gjør i hverdagen, uansett om de følger alt 100 % eller ikke, så har nettsiden gjort sin oppgave. Målet med en nettside som dette er å bidra med positive krefter som gagner verden, uansett hvor stort bidraget til slutt blir.
 
Topp