Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Offisiell lanseringsdato for Webforumet.no

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ting ser ut til å komme på plass, så jeg pønsker ut en offisiell lanseringdato for forumet.. Hva med ..:

1. Februar 2007?

Hvorfor vente så lenge? Jo, det er en god grunn til det. Hva er det verste du kan se om du besøker et forum du aldri har besøkt før? Jo, at forumet er tomt. Derfor håper jeg at dere brukerene nå vil være aktive og fylle opp kategoriene som enda ikke er oppfylte, er aktive med å svare på tråder og gjerne er aktive med å bidra med nyttig informasjon, informative og innholdsrike innlegg i forumet. Vi rekker også i diskutere kategori oppsett, plugins og andre eventuelle forandringer, i fred og ro.

Jeg kommer i morgen (eller overmorgen) til å invitere mange andre store SEO/marketing/wiseguys fra Norge til forumet, med litt god gammeldags epost-spam. Neida, jeg skal ikke sende ut en massemail, jeg skal nok prøve å gjøre dem mest mulig personlige. Hvorfor gjøre dette? Jo, fordi da får vi enda flere bidragsytere hit til å fylle opp forumet før lansering.

Hva skjer når forumet lanseres?
Igrunn ikke noe stort, annet enn at jeg kommer til å legge ut noen offentlig lenker i bloggene mine, på nettsidene mine, signaturer osv. Om noen andre vil være snille og legge inn et par blogginnlegg den 1 februar, er selvfølgelig ikke det å forakte.

Takk for hjelpen så langt folkens, jeg håper dere er fornøyd med hva som er gjort så langt :]
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har tenkt på en aldersgrense, men hva er poenget på internett? Jeg er gammel nok til å registere meg hvor jeg vil, men halvparten av gangene gidder jeg ikke skrive riktig dato allikevel! Så lenge jeg ikke får sjekket det, ser jeg ikke poenget..

Da tar jeg heller på meg oppdraget i å være en urettferdig drittsekk som sparker ut de stakars små barnene som har tullet seg innpå her (og ikke klarer å oppføre seg).
 
Topp