Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Openads

picxx

Well-Known Member
Bare å skyte :)
Jeg er en lidenskapelig openads bruker, selv om jeg langtfra bruker den på alle sider (da serveren er oppsatt på en virtuell konto og det ville betydd 100% blackout for alle mine annonser om jeg skulle latt alt gå via den og man ville fått nedetid....jada, skal flytte snart :D )
 

picxx

Well-Known Member
søkte på openads... hvordan fungerer det??

Det er en annonse server.
Du kan meget forenklet si at med openads driver du din egen tradedoubler eller advertising tjeneste.
Du legger inn annonseplasser/sider, du legger inn annonsene (flere annonser kan f.eks. rotere på èn annonseplass og vica versa) og du vil få ut statistikk som hvor ofte dine annonser har blitt sett og hvor ofte de har blitt trykket på (ganske kjekt for å se om sponsoren faktisk teller dine innkommende hits).

Det er også veldig kjekt om du selv selger annonseplass på sider, da du kan tilby en ganske detaljert statstikk til dine annonsører (du kan opprette flere kontoer med forskjellig brukertilgang).
 

srm

Medlem
Jeg lar meg alltid imponere over produkter som OpenAds. Hvilken innsats som ligger bak!

Det er sikkert en god grunn til det, men jeg irriterte meg litt over at Zone og Direct Selection ikke lot seg kombinere. :)
 

Gomlers

Member
Hmm.. er det DET openads er.
Skal ikke bevege meg utpå med hva jeg trodde det var, så ikke spør ;) - Men for en genial sak da!
 

Ole

Medlem
Jeg har brukt OpenAds litt på et par nettsteder, og er veldig fornøyd med det. Men jeg skal ikke akkurat påberope meg å være en "durkdreven" ekspert...
 
Topp