Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oppdateringer av Wordpress stopper opp hos Domeneshop

Tonny Kluften

Administrator
Jeg har 3-4 webhoteller på min konto hos Domeneshop, og administerer et par andre kontoer med webhoteller. Når jeg oppdaterer Wordpress så stopper ofte oppdateringen opp.

Wordpress genererer en ,maintainance fil på root, og den må jeg slette manuelt via ftp for at oppdateringen skal gjøre seg ferdig.

Dette skjer bare på domeneshopkontoene, og ganske ofte. Jeg har 5-6 VPS`er og andre webhoteller hos andre leverandører, men der skjer det aldri, da går ting alltid som forventet.

Noen andre som har vært borti dette? Hva er spesielt med webhotellene på Domeneshop siden de ikke tåler oppdatering av Wordpress?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Ja, bestandig. Har sagt ifra en gang - det ble litt bedre. Har ikke mye der nå lenger.
Regner med at det har med begrensninger på hvor lenge et skript har lov å kjøre, men har ikke undersøkt nærmere.
 

ronorio

Active Member
Dette er ikke normalt og noe du bør kontakte supportavdelingen hos leverandør om.
 

Marius_J

Social Engineer
Vet ikke om det kan sammenlignes. Men hver gang jeg blir kontaktet av noen som har en hacket wordpress er det nesten umulig og få renset den om den ligger hos Domeneshop. Tok sin tid før jeg fant ut hvorfor. Grunnen er at Domeneshop kun godkjenner X antall henvendelser mot databasen over så og så lang tid. Tok dette opp med support, men de skjønte ikke så mye av det :)

Så da tenker jeg kanskje at dette kan være noe av det samme problemet? (Antall henvendelser mot databasen) Kort fortalt.
 

Tonny Kluften

Administrator
Domeneshop har et spesielt oppsett når det gjelder webhotell ja, det skal være sikkert og visst :D

De stenger faktisk ned nettsida uten varsel hvis den er hacket, både bra og dumt det. Det fine med dem er at de lager også en rapport over filer som kan være hacket. Og forlanger tilbake en rapport over hva som er fikset, før de åpner den igjen.
 
Topp