Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oppdrag til en som er flink med PhpBB-forum

hansson

Langveisfarende
Denne skulle nok vært i jobbutlysnings-kategorien, men regner med prisen på oppdraget blir lavere enn minstegrensa på 2000 kroner. Skulle hatt hjelp av noen som har god peiling på forumscriptet PHPBB og oppgradert fra 2.0 til 3 eller hva det nå er som er siste versjon. Forumlayouten er litt modifisert, så vi må ikke miste noe av themet/css. I tillegg må vi ha på plass en antispam-plugin.

Ta kontakt på PM hvis du kan gjøre dette, eller kjenner noen som kan bidra.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Du skal ikke se bort i fra at dette fort kommer opp mot 2000,-. Det skjedde maaange endringer fra 2 til 3 og mest sannsynlig vil ikke themet fungere på versjon 3, fordi endringene er såpass store. Veldig mye av koden ble skrevet om i denne oppgraderingen.

Hvis du sender meg en pm med url, kan jeg ta en titt ihvertfall. Har jobbet litt til og fra med phpBB i noen år nå. :)
 
Sist redigert:

Bjørnar

Gründer
Jeg har et spørsmål om hvor lang tid som ble brukt, støtte dere på noen utfordringer osv? Har et par jeg skulle gjort det med, men har utsatt ... og utsatt ... og utsatt...

Kanskje flytte / splitte tråden, eventuelt.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det skal sies at dette gjaldt oppdatering fra 3.0.5 til 3.0.10, altså noe ganske annet enn fra 2 til 3.

Som hansson sier var det litt knotete å få på plass designet igjen fordi forrigemann som jobbet med dette forumet hadde endret litt i databasen.
 

Bjørnar

Gründer
aha. 2 til 3 er et ¤"#%T"# slik jeg husker det fra sist, så da er spørsmålet mitt overflødig ettersom det er det som er mitt dilemma.
 
Topp