Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oppgradert WF

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg vet ikke om det er noen bug, men straks jeg publiserte mitt forige innlegg ble jeg ikke sendt tilbake til tråden der hvor jeg postet. Jeg ble sendt inn til avansert visning av innlegget jeg akkurat hadde publisert. Skal prøve nå med dette innlegget og se om jeg får samme resultat. :)

Edit - Ser ut til at alt fungerte flott med dette innlegget. !
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det er et eller annet greier som har skjedd med forumet Tonny.. Jeg aner ikke hvordan jeg skal forklare det, men altså. Nå skulle jeg akkurat poste et nytt innlegg, og fikk "1. This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 29 seconds." denne meldinga tilbake. Jeg hadde ikke postet enn innlegg de siste minuttene da.

Det virker litt som at den prøver og dobbeltposte eller noe, enda jeg kun trykker "Legg inn svar" en gang..

Dette er en snodig bug jeg har fått på 2-3 innlegg siden i går.. :(
 

Tonny Kluften

Administrator
Mulig det er AJAX.

"AJAX uses JavaScript and features of recent browsers to allow additional data to be retrieved without doing a page refresh, such as posting with quick reply or editing a thread title inline."

Jeg kan slå av disse AJAXfunksjonene, men lar de stå på inntil videre for å se om det bedrer seg. Vennligst si ifra hvis dere oppdager feil.
 

Tonny Kluften

Administrator
Ok.
dd.gif
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Ja, får dp på hvert eneste innlegg nå....
 

picxx

Well-Known Member
Tror dette ble bedre gitt...har ikke hatt dobbelposting på de siste innleggene.
 
Topp