Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Opphevelse av utstengelse fra Adsense

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Er det noen som har noen gode tips her?

Har vært utestengt i rundt 2 år nå uten å helt vite hvorfor. Sendte for rundt 6 måneder siden en klage og prøvde å forklare igjen at jeg ikke hadde klikket på mine egne annonser eller plassert dem på noen "dårlige sider" og spurte om det var mulig med en revurdering. Svaret var selvfølgelig negativt og dem påsto jeg fortsatt utgjorde en stor trussel for annonsørene deres. Om tilfellet var at jeg klikket et to-tre ganger på egne annonser, så var det selvfølgelig et uhell, men så har igjen Google gått ut å sagt at dem godtar dette så det burde ikke være problemet. Eneste jeg kan se for meg er at noen har "klikkbombet" meg eller stjålet koden på en av mine sider og lastet opp et sted som var i et "dårlig nabolag". Jeg fikk dessverre aldri muligheten til å registere det da jeg kom hjem fra ferie den gangen for 2 år siden da jeg ble utestengt.

Men som sagt, er det noen som har noen gode tips eller kontaktpersoner som kanskje kan dra i noen tråder? Synes det er fryktelig irriterende at forbrytere som har fyllekjørt og ranet butikker rundt samme tiden driver å slipper ut av fengsel, mens jeg fortsatt blir utstengt. Har en anelse om at det blir nytteløst å sende inn en ny klage gjennom det skjemaet deres, for da ser dem bare på den 2 år gamle dataen dem har lagret og tydeligvis ikke liker.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har jo selvfølgelig allerede laget en ny konto med ny dato (på en ny person og alt), men jeg synes allikevel det er synd at jeg må gjemme meg fra adsense teamet på denne måten. Også er jo frykten for at den nye kontoen skal bli stengt på grunnlag av at jeg allerede har en stengt konto til stede. Jeg er ikke interessert i løsninger for hvordan jeg kan lure meg unna med ny konto. Jeg er interessert i hvordan jeg kan få åpnet med gamle og komme meg av svartelista til Adsense.
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det setter spørsmålet om hva som er en stor adsense publiser. Jeg kjenner opp til flere som ligger rundt 100-200 om dagen, og 2 som har give or take $1000 om dagen. Men ingen av disse personene har opplevd noe spesialbehandling fra Adsense, så jeg tviler på at disse ville hatt mye å sagt.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det beste må vel være å ta tak i noen på det norske Google kontoret og forklare dem saken slik at de kan bringe den videre - eventuelt møte opp på et lokalt Google kontor i der du er nå.

Vi stoler fremdeles mer på mennesker av kjøtt og blod fremfor en tiggende mail :)
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Det beste må vel være å ta tak i noen på det norske Google kontoret og forklare dem saken slik at de kan bringe den videre - eventuelt møte opp på et lokalt Google kontor i der du er nå.

Vi stoler fremdeles mer på mennesker av kjøtt og blod fremfor en tiggende mail :)
Dette er sant. Og ikke bare sant - å utnytte personlige kontakter i Google er, etter min mening, den eneste måten å få tilbake AdSense-kontoen sin på.

Jeg vet om folk som har fått tilbake AdSense-kontoen sin på denne måten.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Men da er jo problemstillingen hvordan man skal finne seg noen til å gå god for seg. Skal man utelukket dedikere mye tid til å smiske med en stor annonsøre med hensikten av å utnytte dette nye vennskapet?

Alternativet med å møte opp på kontoret vet jeg ikke hvor realistisk er. Jeg har vanskelig å se for meg at det bare er å valse inn på kontorene i Trondheim og snakke med adsense teamet. I mitt tilfelle er Trondheim langt unna og jeg vil tro Sydney blir det nærmeste i mitt tilfelle.. og neimen om jeg sitter på fly i 5 timer for det.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det første jeg ville gjort var å ta en telefon til trondheim for å forklare det hele og spørre om det er noen som kan hjelpe deg med dette der....
Hvis personen synes du virker troverdig vil han helt sikkert hjelpe deg videre med dette hvis det finnes slike muligheter i Google - noe det stort sett gjør i alle firma.
En mail fra en ansatt i Google vil uansett veie mye høyere enn en fra deg direkte når samme avdelingen skal se på saken igjen!

Du må ikke se på dette som å utnytte noen, men å få frem din side av saken og at du faktisk er "uskyldig dømt" i denne saken!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
nå er vel å ringe til de norske Google kontorene like lett som å valse inn der?

Er det ingen som har en liten oversikt over de som jobber i Google da? iallefall de relevante ansatte..
 

Keanu

Geek
Google i Trondheim har nok lite med AdSense å gjøre, så de ber deg nok snakke med noen europeiske kontorer. Det var iallefall det jeg fikk vite da jeg var der.
Google Trh jobber for det meste med Google News, og algoritmer for å automatisk kategorsere tekst. (f.eks. hva som kommer i innenriks, sport, nyheter etc på Google News)
 
Topp