Kjapp og trygg hosting for Wordpress

oppskriftside

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hva vil du ha tilbakemeldinger på? Design? brukervennlighet? koden? :p

Jeg personlig synes den var litt kjedelig. Kunne kanskje være flere illustrasjonsbilder. Nå vet jeg ikke hva målet ditt er, om du vil bli en skikkelig side som ligger i alle matelskeres bokmerker, eller om du bare vil få mest mulig treff og rankeringer i søkemotoren, for og tjene på MFA (Nå skal jeg finne på et nytt ord - EMFA = Extended Made For Adsense). Går du for den første, så må du iallefall legge mye mer jobb i siden.
 

Gomlers

Member
brukernavn:
Kanon!
Akkurat hva Kenneth synes er kjedelig er jeg usikker på... Synes den var god nok til at jeg ville gitt designet og layouten en 4'er. Toppbanneren får en 6'er.

Det kunne selvsagt vært noe flere bilder av digg mat. Men det kommer nok etterhvert...!?

PS. Jeg leste istad noe om røde, gule eller blå fargebokser, og hva man ble dratt mest mot?
Var det innlegget fra deg? Og siktet du til hvordan man ble dratt mot adsense?
- Jeg ville faktisk testet en farge i nærheten av #98B1DA - samme skjema som den røde du har, bare i blå. Tror siden ville "levd" enda mer da?? - Selvfølgelig bare noe jeg tror.

Ellers må jeg igjen berømme banneren din, ikke bytt den.. Jeg fikk nesten lyst på noe sunt, og det er sjeldent ;)
 
Topp