Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oppstart av nettbutikk

Hogelie

New Member
Jeg har et par spørsmål ang oppstart av nettbutikk, og håper noen har anledning til og svare.

Jeg har tenkt til og starte en nettbutikk hvor jeg vil selge barneroms interiør, litt leker, flotte kostymer ol.
Tenkte og ha varelager hjemme i starten, har ca 130 kvm flate jeg kan bruke til lager. Så sparer litt penger på det.

Jeg har tenkt at det er lurt og ha litt utvalg, for at butikken skal være interresant og slik at kundene ønsker og komme tilbake. Så da lurer jeg på, kan jeg bestille 2-5 av hver vare i begynnelsen, eller vil leverandører synes dette er uinterresant og lite seriøst? Og siden det da ikke blir de største leveransene, vil dem da sende det i posten til meg? Eller hvordan fungerer dette. Hvor dyr blir evnt frakten? :)
 

Selvfiks

Medlem
Hvordan leverandøren kommer til å reagere på en liten bestilling er helt avhengig av hvem du bestiller fra. Du vil nok kunne forhandle om pris hvis du har store bestillinger.

Men hvis alt bestilles fra samme leverandør og du skal ha f. eks. 100 ulike varer og 5 av dem. Så blir det jo en stor bestilling totalt sett også.

Har du derimot planer for å bli importør av et spesifikt merke. Kan det hende det kommer krav om at du må bestille et spesifikt volum før du får lov å fronte dem.
 

Stoppet

Banned
@Hogelie hvor skal du handle fra?
Skal du handle via Alibaba så står minste kvantum oppført på hver enkelt vare og leverandør. Det er nok lurt å velge få leverandører med stort utvalg slik at du ikke får mange små forsendelser, for da kan fraktkostnadene bli uforholdsmessig høye.
 
Topp